توسعه دهنده Rockstar Games تایید می کند که GTA 6 در مسیر خود قرار دارد

توسعه دهنده Rockstar Games تایید می کند که GTA 6 در مسیر خود قرار دارد

سری Grand Theft Auto (GTA) یکی از محبوب ترین فرنچایزهای بازی است که تا به حال ساخته شده است و آخرین نسخه V (پنج) شاید محبوب ترین قسمت باشد. با این حال، GTA V در سپتامبر 2013 منتشر شد و در حال حاضر تقریباً یک بازی نه ساله است. بدون توجه به بخش آنلاین آن، طرفداران GTA به محتوای جدید نیاز دارند تا رضایت آنها را جلب کند. مدتی است که شایعاتی مبنی بر وجود GTA 6 جانشین نسخه معروف GTA V جمع آوری می کنیم.امروز اطلاعاتی را که سازنده بازی Rockstar Games “راست از دهان اسب” دریافت کردیم مبنی بر انتشار GTA 6 “به خوبی در جریان است”.

بازی های ستاره های راکبا طول عمر بی سابقه GTAV، ما می دانیم که بسیاری از شما از ما در مورد ورود جدیدی در سری Grand Theft Auto سوال کرده اید. با هر پروژه جدیدی که برعهده می گیریم، هدف ما همیشه این است که به طور قابل توجهی فراتر از آنچه قبلا ارائه کرده ایم برویم – و ما خوشحالیم که تأیید می کنیم که توسعه فعال برای ورود بعدی در سری Grand Theft Auto به خوبی در حال انجام است. ما مشتاقانه منتظر هستیم که وقتی آماده شدیم اطلاعات بیشتری به اشتراک بگذاریم، بنابراین برای جزئیات رسمی با Rockstar Newswire همراه باشید.

در اینجا تاریخ خاصی ذکر نشده است. با این حال، ما تأیید می کنیم که طرفداران سری GTA دنباله مورد انتظار خود را در آینده دریافت خواهند کرد.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران تحریریه Techpowerup