بنکیو ایستگاه داک هیبریدی جدید beCreatus DP1310 USB-C را راه اندازی کرد

بنکیو جدیدترین داک دو منبعه پیشرو در صنعت خود را با نام beCreatus DP310 Hybrid Dock، مجهز به ورودی‌های USB-C و HDMI عرضه کرده است. هدف از راه اندازی آخرین محصول BenQ کمک به برنامه نویسان، سازندگان، طراحان و ویراستاران در بهبود بهره وری و کارایی نمایش در هنگام جستجو در منابع ورودی مختلف است. داک هیبریدی beCreatus DP310 جدید از کارگران هیبریدی و از راه دور پشتیبانی می کند و به آنها امکان می دهد از ایستگاه کاری خود به عنوان یک مرکز سرگرمی استفاده کنند.

داک هیبریدی beCreatus DP310 به کاربران این امکان را می‌دهد تا در صورت نیاز به صورت یکپارچه بین ورودی‌ها جابه‌جا شوند، هم برای کار، هم برای بازی و هم برای استفاده شخصی. هر دو منبع ورودی (USB-C و HDMI) دارای یک دکمه اختصاصی برای سوئیچینگ هستند که به شما امکان می دهد با فشار ساده دکمه بین منابع سوئیچ کنید. کاربران به راحتی می توانند تنها با یک دکمه از ویرایش به بازی به مرور تغییر کنند. با ورودی USB-C، کاربران می توانند نمایشگرهای جدیدی را در صورت نیاز برای استفاده از فضای صفحه نمایش مورد نیاز اضافه کنند. داک هیبریدی beCreatus DP310 دارای ورودی های متعددی است تا کاربران بتوانند در هنگام استفاده از ورودی USB-C به سه نمایشگر با وضوح 4K متصل شوند تا حداکثر بهره وری و لذت را داشته باشند.

ورودی HDMI 2.1 از رزولوشن بالاتر در 120 هرتز (تا 8K در 60 هرتز و 4K در 120 هرتز) برای بهترین تجربه بصری در اجرای بازی مورد علاقه خود و در عین حال پشتیبانی از صدای Dolby Atmos و تصاویر HDR پشتیبانی می کند. سازگار با چیپست‌های M1/M2، می‌تواند از نمایشگرهای توسعه‌یافته در حداکثر سه صفحه در رایانه‌های اپل با استفاده از ورودی USB-C پشتیبانی کند. دارای پنج پورت USB است که به راحتی از جلو یا پشت قابل دسترسی هستند. دارای دو درگاه USB-C 3.1 Gen 2 با انتقال داده 10 گیگابیت بر ثانیه، یکی با توان ارائه 100 وات باورنکردنی برای شارژ لپ تاپ فوق سریع، دیگری با پشتیبانی 36 وات برای شارژ گوشی های هوشمند و تبلت ها. همچنین دارای سه پورت USB-A 3.1 Gen 2، با انتقال داده 10 گیگابیت بر ثانیه و تحویل برق 7.5 وات است. دارای کابل BenQ USB-C 3.2 100W 4K بافته شده و یک کابل 1.8 متری HDMI 2.1 که توسط انجمن HDMI تأیید شده است. این با اکثر کنسول های بازی از جمله پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس سازگار است، بنابراین می توانید بازی خود را به سطح بالاتری ببرید. مهم نیست که به چه کیفیت نمایشگر، سرعت انتقال داده یا سرعت شارژ نیاز دارید، این داک هیبریدی هر چیزی را که می‌توانید بخواهید دارد.

طراحی جمع و جور در هر فضای کاری، به صورت افقی یا عمودی، متناسب است و با 13 پورت، 4 در جلو و 9 در عقب، انعطاف پذیری نهایی را به کاربران می دهد. محفظه آلیاژ آلومینیوم به خوبی تهویه می شود تا همه چیز را خنک و بی صدا نگه دارد، و طراحی منحصر به فرد جلوپنجره راندمان خنک کننده را در مقایسه با سایر اسکله ها دو برابر می کند و به لطف لایه های ضد لغزش، داک برای اطمینان و ایمنی بیشتر در موقعیت معکوس قرار می گیرد. . داک هیبریدی با چندین سیستم عامل مانند Windows، macOS، ChromeOS، Ubuntu، Android و کنسول‌های بازی (PS5، Xbox Series X/S) سازگار است.

BenQ به شیوه های زیست محیطی، اجتماعی و حاکمیتی (ESG) متعهد است و این ارزش ها در همه محصولات ما منعکس شده است. تمام کتابچه ها و دستورالعمل ها دیجیتالی و کاملاً غیر مادی هستند و بسته بندی قابل استفاده مجدد و 100٪ قابل بازیافت است. ما در مورد کیفیت محصولات خود یا تعهد خود به شیوه های ESG سازش نمی کنیم. می توانید مطمئن باشید که داک هیبریدی beCreatus DP310 دوستدار محیط زیست ترین محصول ممکن است.

داک هیبریدی beCreatus DP1310 USB-C اکنون با قیمت 309 پوند برای خرید در بریتانیا در دسترس است.

مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup