بلیزارد Diablo IV: Season of the Construct را فاش کرد

بلیزارد Diablo IV: Season of the Construct را فاش کرد

نیروهای قدیمی پناهگاه را تهدید می کنند. با کمک هموطنان خود، تله‌ها و سازه‌های ویرانگر در زیر بیابان‌های کهجستان را به خطر بیندازید. در اعماق ماسه های چرخان، نیروهای عنصری جمع می شوند تا به هوس های بدخواهانه شیطان مالفا پاسخ دهند. فقط با رفتن به عمق زیر سطح می توانید این تهدید نفرین شده را از ریشه آن ریشه کن کنید. فصل Construct در 23 ژانویه ساعت 10 صبح به وقت PST آغاز می شود. برای کشف اسرار قدرتمند Zoltun Kulle Loom با یک نوع سیاه چال جدید به نام Vaults، یک همراه رباتیک فصلی Seneschal و تابلوهای امتیازات هفتگی در The Gauntlet آماده شوید. چندین ویژگی کلیدی کیفیت زندگی، از جمله رویدادهای تقریباً ثابت Helltide، به شما کمک می کنند تا در حین مبارزه در Vaults پیروز شوید.

میراث ZOLTUN KULLE را در یک سری جدید از کوئست ها بیابید
تهدید جدیدی در اعماق ماسه‌های کهجستان کمین کرده است، جایی که ماشین بافندگی، یک فناوری باستانی طراحی شده توسط زولتون کوله و آیوژان از کالدئوم، توسط نیروهای شیطانی غصب شده است. شیطان مالفا مسئول پیچاندن ماشین بافندگی به خاطر هوس‌های بی‌رحمانه‌اش است. آیوژان، همراه سابق زولتون، شما را از طریق خزانه‌های خائنانه راهنمایی می‌کند تا از تصرف پناهگاه توسط مالفاهای ترسناک و سازه‌های مرگبارش جلوگیری کند. سفر به دروازه هال، مرکز شهری در زیر کهجستان که به عنوان پایگاه عملیات در مبارزه با سازندگان عمل می کند. گیت هال مجرای شما به خرک های مرگبار است: این طاق ها مملو از خطرات و ساختارهای اساسی، کلید بهره برداری از پتانسیل واقعی Loom هستند. به Loom بروید تا تهدید را در منبع آن متوقف کنید و مالفا را در یک باس فایت جدید شکست دهید. برای بازی در قسمت جستجوی فصلی Season of the Construct، باید یک شخصیت جدید در قلمرو فصلی ایجاد کنید و کمپین اصلی را تکمیل کرده باشید. اگر می‌خواهید مستقیماً وارد شوید، پس از تکمیل Prologue از ویژگی Skip Main Campaign استفاده کنید!

دوش به دوش با همسفر سنشال خود بجنگید

از قدرت ماشین بافندگی با به دست آوردن همراه سننشال خود استفاده کنید، که در طول دوره جستجوی فصلی در دسترس قرار می گیرد. در چشم انداز Zoltun، Seneschal ماجراجویی های شما را با درگیر شدن مستقیم در نبرد یا کمک وظیفه شناسانه از کناره ها به شما کامل می کند.

با استفاده از حکومت جادویی و قرار دادن سنگ‌های جمع‌آوری‌شده از طاق‌ها و جاهای دیگر در Sanctuary، Seneschal خود را افزایش دهید تا به بهترین شکل برای ساخت هدف شما برای فصل ساختمان مناسب باشد. سنگ‌های حاکم تعیین می‌کنند که Seneschal شما چه حملاتی را می‌تواند انجام دهد، در حالی که Tuning Stones این مهارت‌ها را افزایش می‌دهد و کاربرد بیشتری را ارائه می‌دهد. شما می توانید سنشال خود را با 2 سنگ تیونینگ و 6 سنگ تیونینگ، یک سنگ دولتی برای هر حمله و سه سنگ تنظیم برای افزایش ظرفیت مجهز کنید. 12 سنگ دولتی مختلف و 27 سنگ تنظیم مختلف با موارد کمیاب مختلف وجود دارد که می توانید در خزانه ها جستجو کنید تا قدرت کامل ساختمان Seneschal را باز کنید.

سنگ های هماهنگی و حاکمیت را می توان به روش های مختلفی به دست آورد. گاوصندوق‌ها را کامل کنید تا یک سنگ تنظیم تصادفی به دست آورید و صندوق‌های بافته شده را برای به دست آوردن سنگ‌های تنظیم اضافی جستجو کنید، که هر دو را می‌توانید از طریق سطوح مختلف سفر فصلی به دست آورید. هر دو نوع نیز در هنگام بازی Vaults و Arcane Tremors شانس کمی برای تخم ریزی به عنوان لوت دارند. شکست سازه‌های دشمن در صندوقچه‌ها همچنین باعث ایجاد سنگ شکسته می‌شود که می‌توان آن را در جواهراتی که در سرتاسر Sanctuary یافت می‌شود در سنگ‌های حکومتی و Setting Stones ساخت.

برای باز کردن قدرت کامل استون ها، باید با ارتقاء آنها، قدرت خام آنها را افزایش دهید. نمونه های تکراری از همان سنگ ها را جمع آوری کنید یا بسازید، آنها را ادغام کنید تا تجربه کسب کنید و احتمالاً سنگ های فعلی خود را ارتقا دهید. افزایش سطح این سنگ ها باعث افزایش قدرت و توانایی این حملات می شود. تراز کردن سنگ های تنظیم می تواند پرتابه های اضافی اضافه کند یا نوع آسیب آنها را افزایش دهد.

هنگامی که Seneschal خود را به دست آوردید، او شما را در سراسر Sanctuary تا پایان فصل ساخت و ساز دنبال خواهد کرد. مطالعه بیشتر در مورد این موضوع را می توان در اینجا یافت.

با DIABLO IV NEWS به روز باشید
بر 18 ژانویه ساعت 9 صبح به وقت PST، یک جریان زنده به‌روزرسانی توسعه‌دهنده وجود خواهد داشت که همه چیز را با Season of the Construct بررسی می‌کند. به آدام فلچر، مدیر انجمن و اعضای تیم توسعه بپیوندید تا درباره Seneschal Companion، Vaults، خط جستجوی فصلی و موارد دیگر بحث کنید. پخش جریانی زنده Diablo IV Developer Update را در کانال‌های Twitch یا YouTube ما در 18 ژانویه تماشا کنید.

با دسیسه های شیطانی مبارزه کنید که هر چیزی را که در Season of the Construct برای ما عزیز است تهدید می کند!

مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup