بتل بیت در دو هفته 1.8 میلیون نسخه فروخت

ویژگی های اصلی :

  • محیط زیست تخریب پذیر و تکامل
  • کاملاً برای گیم پلی با نرخ فریم بالا بهینه شده است.
  • چت صوتی مبتنی بر مجاورت برای ارتباط بلادرنگ با دوستان و دشمنان.
  • نت کد بهبود یافته برای بازی FPS، پشتیبانی از 254 بازیکن در هر سرور، با عملکرد تیک بالا.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

بازخورد Steam – “بسیار مثبت” از بیش از 40000 کاربر نشان می‌دهد که طرفداران تیراندازی اول شخص از تجربه Battlebit Remastered لذت می‌برند، علی‌رغم سبک هنری ابتدایی و بلوکی – SgtOkiDoki اخیراً نظراتی را در مورد نحوه بازاریابی یک بازی نشان داده است: “بازیکنان فرضیه در مورد بازی شما… و اگر اسکرین شات ها با گیم پلی مطابقت ندارند، مشکل دارید. بازی ما مانند Squad بازی می کرد اما شبیه Roblox بود. ضربه وحشتناکی بود.” ظاهراً Battlebit در مراحل توسعه، رویکرد شبیه‌ساز نظامی‌تری داشت که با زیبایی‌شناسی ساده‌گرایانه آن در تضاد بود. “ما باید تصمیم می گرفتیم… (تیم) باید عقب نشینی می کرد و بازی را برای بازی بازتر می کرد. این تصمیمی نبود که دوست داشتم، اما باید آن را می گرفتم. معلوم شد که یک تصمیم تصمیم خوب.” عملیات SgtOkiDoki به لطف موفقیت Battlebit در حال رشد است، اما پرسنل اضافی با افزایش حملات DDOS و تعداد فزاینده ای از تقلب ها در میان جمعیت بسیار فعال بازی مواجه خواهند شد.

BattleBit Remastered یک FPS انبوه چند نفره کم پلی است که از 254 بازیکن در هر سرور پشتیبانی می کند. بر روی یک نقشه تقریباً کاملاً تخریب پذیر با وسایل نقلیه مختلف مبارزه کنید!

Battlebit Remastered، یک جایگزین کم پلی برای فرنچایز Battlefield EA، دو هفته پیش از طریق Steam Early Access منتشر شد. توسعه دهنده SgtOkiDoki اعلام کرده است که اولین بازی آنلاین چندنفره انبوه آنها از زمان عرضه تا کنون 1,800,000 نسخه قابل احترام (هر عدد 14.99 دلار) فروخته است. این بازی از سال 2016 در دست ساخت است و دسترسی اولیه آن در 15 ژوئن راه اندازی شد. Battlebit پس از وضعیت بد راه اندازی بتلفیلد 2042 توجهات را به خود جلب کرده است و طرفداران طولانی مدت پیشنهاد می کنند که پول آنها بهتر است صرف هزینه کمتری از نظر بصری شود. عنوان مستقل استریمرها و اینفلوئنسرها نیز در اوایل سال گذشته توجه جامعه را به Battlebit جلب کردند.

هدف BattleBit Remastered یک تجربه تیراندازی اول شخص آنلاین پر هرج و مرج و چند نفره است.