بایگانی‌های پاور کامپیوتر پانا پی سی | techpowerup

بنابراین پاور بخش مهمی از هر سیستم است و بدون آن، کامپیوتر شما کار نخواهد کرد. البته ما برای خرید هر وسیله ای هزینه ای را در نظر می گیریم؛ اما قیمت پاور کامپیوتر یکی از مهم ترین نکات است که البته کاملا به بودجه شما وابسته است. ST1000-PT سیلوراستون یک پاور مرغوب با فن کم صدا و قوی، کابل‌های باکیفیت، طراحی پیشرفته و رگولاسیون خوب است که آن را به گزینه مناسبی برای قطعات رده بالا تبدیل می‌کند. از مزایای این پاور می توان راندمان انرژی بالا، توانایی کار در دمای بالا و فشار نیاوردن به برق کشی ساختمان را برشمرد.

  • دقت داشته باشید ممکن است آزمون 80Plus پاورها با دو ولتاژ 115 ولت یا 230 ولت انجام شده باشد که برای ایران نتایج 230 ولت با ارزش تر است.
  • پاور 750 واتی انتک سری NE750 گواهینامه راندمان انرژی PLATINUM و خازن های تماماً ژاپنی دارد.
  • FSP HYDRO PTM PRO 1000W یک منبع تغذیه کامپیوتر 1000 واتی خوش قیمت از یک برند سازنده است که برای برندهای دیگر هم پاور می سازد.
  • برای مثال کامپیوتری با خنک کننده اختصاصی و مادربرد سطح بالا نسبت به یک سیستم تغذیه ساده تر توان بیشتری نیاز دارد.
  • همچنین شما می‌توانید از پاورهای گرین سری ECO برای ارتقای پاور سیستم‌های قدیمی یا جایگزین کردن پاورهای معیوب استفاده کنید.

بدیهی است استفاده از پاور ارزان برای قطعات حساس و گران قیمت چون هارد دیسک‌ها و اس اس دی‌های حاوی داده‌های با ارزش پیشنهاد نمی‌شود. در اصل برندهای مختلف منبع تغذیه کامپیوتر خودشان اقدام به تولید پاور نمی‌کنند و محصولات آنها توسط سازندگان دیگری تولید می‌شوند. Great Wall HEC ،CWT ،Gospower ،FSPو Flextronics از جمله OEM های مطرح پاور هستند. کارت گرافیک، پر مصرف‌ترین قطعه کامپیوترهای رده بالا است و باید توجه ویژه ای به نیاز انرژی این قطعه داشت.

انواع استاندارد پاور کامپیوتر

تمامی حقوق این فروشگاه متعلق به پورومیکس بوده و هرگونه کپی برداری از آن ممنوع می باشد. تا کنون به ارائه خدمات در خصوص معرفی منابع اصلی فروش محصولات آی تی و … بازده پاور به شما می‌گوید که چه مقدار توان واقعی را می‌توانید از پاور دریافت کنید. مجموعه مقداد آی تی در نظر دارد با استفاده از همفکری هموطنان گرامی در سرتاسر ایران امکانات منحصر به فردی را در سایت راه‌اندازی و اجرا نماید، لذا نظرات، ایده‌ها و ابزارهای مورد نظر خود را به ایمیل ارسال نمایید.

پاور کامپیوتر 700 وات ماژولار ترمالتیک

کیس ها هم مانند دیگر وسایل الکترونیکی نیاز به سخت افزاری به نام پاور داردند. وظیفه این قطعه فراهم کردن برق مورد نیاز سخت افزارهای داخل کیس و نصب شده بر روی مادربرد است. این قطعه برق مورد نیاز را به هر قطعه سخت افزاری می رساند تا در زمان لازم آن قطعه بتواند کار کند. گرین یک برند پاور ایرانی است که اقدام به سفارش گذاری پاور از سازندگان خارجی و عرضه آن تحت برند گرین (با برخی تغییرات ظاهری و فنی) در بازار ایران می کند. برخی از پاورهای رده پایین و ارزان قیمت گرین در داخل ایران مونتاژ و تولید می شوند. همچنین جریان کشیدن بیش از حد یک پاور در زمان وصل شدن به برق می تواند به خود اجزای داخلی خود پاور لطمه بزند.

بهترین برندهای پاور کامپیوتر کدام هستند؟

اگر این مجله خبری سخت افزار کامپیوتر دارای طراحی مناسبی نباشد، نخواهد توانست در هنگام کار کردن گرمای تولیده شده را خوب خارج کند. اگر خروج گرما به طور مناسب صورت نگیرد، تغییر در ولتاژهای خروجی پیش می آید، دمای قطعات دیگری که در کیس وجود دارند بالا می رود؛ عمر آنها کاهش می یابد و عملکرد سیستم نیز خوب نخواهد بود. در نتیجه باید برای خرید پاوری اقدام کنید که تهویه مناسب و طراحی خوبی داشته باشد. پاورهای جدید و مدرن یک فن 12 × 12 سانتی متری دارند که به راحتی باعث خنک کردن قطعات خواهند شد.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup