بایگانی‌های پاور کامپیوتر پانا پی سی | techpowerup

اما در لپ تاپ های امروزی سیستم هوشمندی وجود دارد که زمانی که لپ تاپ شما به برق مستقیم متصل است به طور همزمان هم باتری شما شارژ شده و همچنین شما با استفاده از برق مستقیم به انجام کارهایتان می پردازید. پاور جزء قطعات حساس و با استهلاک بالا است و تحت هیچ شرایطی خرید پاور دست دوم پیشنهاد نمی شود. پاور گرین پلاتنیویم کابل های مرغوب، خازن های ژاپنی و فن با یاتاقان بادوام هم دارد. انتخاب دیگر شما به جای EUD گرین می تواند FSP HYDRO PRO 500W با طراحی بروزتر و مشخصات کم و بیش مشابه پاور گرین باشد. در خصوص پاورهای ارزان قیمت و متفرقه توان اسمی آنها می‌تواند واقعی نباشد و لزوماً یک پاور 600 واتی ارزان قیمت قادر به تأمین پیوسته توان 600 وات نیست. عیب بزرگ و غیر قابل چشم پوشی پاورهای متفرقه یا غیر استاندارد، رگلاسیون ضعیف است که باعث می شود ولتاژهای خروجی در بازه مجاز نگه داشته نشوند.

  • گرین یک برند پاور ایرانی است که اقدام به سفارش گذاری پاور از سازندگان خارجی و عرضه آن تحت برند گرین (با برخی تغییرات ظاهری و فنی) در بازار ایران می کند.
  • البته کورسیر پاورهای مرغوب تر و ممتاز تری هم دارد اما برای خرید آنها باید هزینه بسیار بیشتری بپردازید.
  • شما می توانید از پاور GP1200B-OCDG گرین برای قطعات گران قیمت و پرمصرف استفاده کنید اما اگر گزینه ارزان تری می خواهید می توانید سراغ FPS Hydro PTM PRO 1200W بروید.
  • شاید پاورهای ارزن قیمت و متفرقه در صورت استفاده با قطعات ضعیف و ارزان مشکلی ایجاد نکنند اما بدون شک برای قطعات پرمصرف‌تر و قوی‌تر ریسک جدی هستند.
  • اگر فقط یک کابل PCIe داشته باشید، سیستم‌تان با مشکل مواجه می‌شود؛ به‌علاوه، اجرای آن‌ها روی یک کابل اصلا استاندارد نیست.

مجله خبری سخت افزار کامپیوتر 2800+300PLUS Power Supply این شرکت توانسته خودش را در بین محبوب ترین ها و پرفروش ترین های دنیای پاور، قرار دهد. این یک پاور خوش نام و پرفروش با طراحی عالی و قطعات بسیار مرغوب است که با خیال آسوده می‌توانید روی آن حساب باز کنید. پاور کورسیر بسیار بهتر از نمونه سیلیوراستون است و برای قطعات گران قیمت، اورکلاک شده یا گیمینگ پیشنهاد می شود. پاور 1000 واتی FSP HYDRO PTM PRO یک محصول باکیفیت و خوش ساخت با ایمنی و اطمینان بالا برای قطعات گران قیمت است.

GREEN GP700B HP+ POWER

برند های ایرانی و خارجی هر کدام قیمت متفاوتی دارند و بسته به کیفیت آن قیمت تفاوت می کند. پیشرفت های اخیر مادربرد و چیپست به کاربر این امکان را می دهد که از طریق BIOS و یک برنامه کاربردی ویندوز که توسط سازنده مادربرد ارائه شده است، بر چرخش فن منبع تغذیه نظارت کند. طراحی‌های جدید، کنترل فن را ارائه می‌کنند به طوری که فن تنها با سرعت مورد نیاز بسته به نیازهای خنک‌کننده کار می‌کند.

طراحی

این پاور باید آنقدر با کیفیت باشد که شما بتوانید با خیالی آسوده و راحت به آن اعتماد کنید و وظیفه برق رسانی به سیستم تان را برعهده او قرار دهید. اما کیس های خانگی یا به اصطلاح PC ها اغلب از یک کیس به همراه یک صفحه مانیتور استفاده می کنند. تمام مدل های کیس ها از برق مستقیم استفاده می کنند چرا که کامپیوتر های شخصی برای حمل و نقل ساخته نشده اند. گاهی این انرژی به طور مستقیم به دستگاه شما متصل می شود و گاه از انرژی که در باتری ذخیره شده است استفاده می کند.

پاور کامپیوتر گرین مدل Green GP1350B-OCDG Power Supply

در صورتی که پاور 1200 واتی رده بالا با راندمان انرژی بالا می‌خواهید اما قصد هم ندارید برای برندهای مشهور خارجی هزینه کنید، GP1200B-OCDG گرین یک پاور خوب است. این منبع تغذیه کامپیوتر از طراحی دیجیتال در بخش پایش و کنترل رگولاسیون برخوردار است و عملکرد خوبی در رگولاسیون دارد. البته قابلیت های موسوم به PC Link برای متصل شدن به کامپیوتر و پایش و نظارت نرم افزاری ندارد. FSP HYDRO PTM PRO 1000W یک منبع تغذیه کامپیوتر 1000 واتی خوش قیمت از یک برند سازنده است که برای برندهای دیگر هم پاور می سازد. این پاور 1000 واتی دارای طراحی ماژولار، قطعات مرغوب، طراحی بهینه و گواهی راندمان انرژی 80 پلاس Platinum است.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup