بازی Paradox Interactive Star Trek: Infinite را ارائه می دهد

اگرچه این بازی از بازی نمادین Star Trek: The Next Generation الهام گرفته شده است، اما این داستان فقط در مورد یک کشتی نیست. Star Trek: Infinite بازیکنان را در اختیار یکی از چهار قدرت بزرگ در کهکشان قرار می دهد: فدراسیون متحد سیارات، امپراتوری ستاره رومولان، اتحادیه کارداسیان یا امپراتوری کلینگون. هر یک از قدرت‌های بزرگ دارای ویژگی‌ها، داستان‌ها، ماموریت‌ها و موارد دیگر هستند تا بازی خود را متمایز کنند. بازیکنان می‌توانند ناوگان‌هایی را برای کاوش در ربع آلفا و بتا، مدیریت اقتصاد و هدایت تلاش‌های دیپلماتیک بفرستند.

مارتین کائو، مدیر عامل شرکت Nimble Giant Entertainment گفت: “به عنوان طرفداران سری Star Trek، ما متعهد به ساخت بازی ای هستیم که به روح نسل بعدی، هم از نظر ایده آل ها و هم در سنت هایش وفادار بماند.” “کار کردن در این مرزها همیشه منبع فرصت‌ها را به شما می‌دهد. Star Trek: پاداش بی‌نهایت بازی اکتشافی، به بازیکنان این آزادی را می‌دهد تا انتخاب کنند که چگونه به رویدادهایی که پیش از آن‌ها رخ می‌دهند، واکنش نشان دهند، و حس هویت قوی را در حین رهبری ارائه می‌دهد. امپراتوری شما. در سراسر کهکشان.”

Star Trek: Infinite چه برای تقویت نفوذ دنیای خانه خود و چه در معرض خطر کاوش در ناشناخته ها، انتخاب های بی پایان و توانایی شکل دادن به سرنوشت قدرت های Star Trek مورد علاقه خود را به بازیکنان ارائه می دهد. طرفداران با شروع یک سفر فراموش نشدنی در فضا، برخورد با تمدن های جدید و مبارزه در میان ستارگان، یک بازی واقعی به داستان یک فرنچایز بی انتها را تجربه خواهند کرد. برای اطلاعات بیشتر، لطفا از صفحه Star Trek: Infinite Steam دیدن کنید و منتظر اخبار بیشتر و به‌روزرسانی‌های رسمی بازی باشید. توییتراینستاگرام و کانال YouTube Interactive Paradox.





مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

به افتخار کاپیتان ژان لوک پیکارد، Paradox Interactive و Nimble Giant Entertainment، تحت لیسانس Paramount Consumer Products، تریلر و جزئیات جدیدی از Star Trek: Infinite، یک بازی استراتژیک بزرگ که پاییز امسال عرضه می شود، منتشر کرده اند. Star Trek: Infinite که اخیراً در Summer Games Fest 2023 معرفی شده است، بازیکنان را به سفری هیجان انگیز در فضا می برد و آنها را در قلب مبارزات کهکشانی بین قدرت های ربع آلفا و بتا قرار می دهد. Star Trek: Infinite با گیم پلی نوظهور و انتخاب های پیچیده اش، پاییز امسال برای رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

تحریریه Techpowerup