بازی‌های بیشتری از NVIDIA DLSS پشتیبانی می‌کنند

در Cyberpunk 2077: Ultimate Edition، با هر به‌روزرسانی گیم‌پلی و تمام محتوای منتشر شده قبلی در یک بسته – از جمله جاسوس آزادی Phantom Liberty، در هر داستانی که دنیای آینده تاریک ارائه می‌کند، غرق شوید. تجربه نهایی Cyberpunk را با ردیابی پرتو کامل، NVIDIA DLSS 3.5 با بازسازی اشعه و NVIDIA Reflex، مجهز به پردازنده‌های گرافیکی و لپ‌تاپ‌های سری GeForce RTX 40 دریافت کنید. تبدیل به یک قانون شکن شهری و مجهز به پیشرفت‌های سایبرنتیک شوید و افسانه خود را در خیابان‌های شهر شب بسازید. به ماجراجویی های جسورانه بروید و با شخصیت های فراموش نشدنی که سرنوشت آنها بر اساس انتخاب های شما شکل می گیرد، روابط برقرار کنید و تصمیم بگیرید که داستان V چگونه به پایان برسد. انتخاب های شما در بازی پایه و Phantom Liberty شبکه هایی از پیامدهای درهم تنیده ایجاد می کند که سرنوشت شخصیت های اطراف را شکل می دهد. شما – و شما.

Cyberpunk 2077: Ultimate Edition بسته کاملی است که شامل هر به‌روزرسانی، افزونه و آیتم بازی منتشر شده توسط CD PROJEKT RED است. برای گیمرهای رایانه شخصی با کارت‌های گرافیک GeForce RTX، می‌توانید تمام محتوای Cyberpunk 2077: Ultimate Edition را با پیشرفت‌های فنی و گرافیکی باورنکردنی که NVIDIA و CD PROJEKT RED قبل و بعد از انتشار با آن همکاری کرده‌اند، تجربه کنید.

با فعال کردن حالت Ray Tracing: Overdrive Mode که نور Cyberpunk 2077 را با یک رندر کاملاً رهگیری (مسیر ردیابی) جایگزین می کند، پیشرفته ترین گرافیک بازی را تجربه کنید. نور، سایه ها و انعکاس ها به طرز خیره کننده ای دقیق، واقع گرایانه و غوطه ور هستند. نورهای نئون شهر شب خیره می شوند و لحظات سینمایی با کیفیت تصویری چشم نواز در سراسر گام بزرگی به جلو برداشته می شود.

با استفاده از DLSS 3.5’s Ray Reconstruction، یک مدل جدید هوش مصنوعی که تصاویری با ردیابی پرتو را برای بازی‌ها و برنامه‌های کاربردی با ردیابی پرتوهای فشرده برای وفاداری، غوطه‌ور شدن و پاسخ‌دهی عالی به نور، بهبود می‌بخشد، به سطح بالاتری بروید.

با تولید تصویر DLSS، وضوح فوق‌العاده و بازسازی پرتو سرعت عملکرد را افزایش دهید و با یک کلیک از نرخ فریم تا 5 برابر سریع‌تر شگفت زده شوید.

DLSS، Ray Reconstruction و Full Ray Tracing Cyberpunk 2077 را حتی بهتر کرده است. NVIDIA Reflex با کاهش تأخیر سیستم به شما کمک می‌کند تا به یک بدجنس بهتر تبدیل شوید. گاهی اوقات به آن “تاخیر سیستم” گفته می شود، تاخیر سیستم زمانی است که برای انجام یک عمل در بازی طول می کشد و همچنین می تواند بر سرعت دیدن دشمنان تأثیر بگذارد و زمان بیشتری برای شلیک اول به شما می دهد.

NVIDIA Reflex تأخیر سیستم را به طور قابل توجهی کاهش می دهد، بازی را پاسخگوتر می کند، احساس بازی و سرزندگی اعمال شما را بهبود می بخشد. Reflex که در بیش از 90 بازی موجود است، هر ماه توسط بیش از 50 میلیون کاربر استفاده می شود، و از آنجایی که استفاده از آن هیچ نقطه ضعفی ندارد، برای گیمرهایی که می خواهند پاسخگوترین تجربه ممکن را داشته باشند، ضروری است.

همه این پیشرفت‌ها، همراه با بهینه‌سازی‌های موتور، ویژگی‌های فنی زیربنایی، و درایورهای بهینه‌سازی شده Game Ready ما، تجربه نهایی Cyberpunk 2077: Ultimate Edition PC را با عملکرد پیشرو در صنعت، کیفیت تصویر بی‌نظیر و پرتوهای کامل نفس‌گیر ارائه می‌دهند. گیم پلی ردیابی شده این را فقط می توان در نرخ فریم با عملکرد بالا در حداکثر تنظیمات در کارت های گرافیک سری GeForce RTX 40 تجربه کرد.

اگر زندگی شما یک رایانه یا لپ تاپ قدرتمند GeForce RTX را از دست داده است، ناامید نشوید! به لطف NVIDIA GeForce NOW Ultimate، همچنان می‌توانید از Cyberpunk 2077: Ultimate Edition با استریم کردن آن از فضای ابری با همان فناوری‌هایی که دارندگان سری GeForce RTX 40 از جمله DLSS 3.5، Ray Reconstruction و Reflex استفاده می‌کنند، لذت ببرید. اعضا می توانند بیش از 1700 نسخه کامل رایانه شخصی از بازی هایی را که قبلاً دارند در Steam، Epic Games Store، Xbox، Ubisoft Connect و GOG.com بازی کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت GeForce NOW مراجعه کنید.

Boti: Byteland Overclocked هم اکنون با DLSS 2 در دسترس است
هر هفته، بازی‌های جدید با NVIDIA DLSS راه‌اندازی می‌شوند یا به آن‌ها پشتیبانی می‌کنند. اخیراً، Boti: Byteland Overclocked به این مهمانی پیوست و پشتیبانی از DLSS 2 را اضافه کرد. توسط استودیو Purple Ray توسعه یافته و توسط Untold Tales منتشر شده است. با Boti فضای داخلی فوق‌العاده شیک شده یک کامپیوتر را کاوش کنید و Byteland را از یک تهدید شوم نجات دهید. انفرادی بازی کنید یا از لذت خالص بازی با هم در حالت تعاونی بدون تعهد لذت ببرید.

Ranch Simulator – ساخت، مزرعه، شکار اکنون با DLSS 2 در دسترس است

در اوایل این ماه، بازی Excalibur Games Toxic Dog and Ranch Simulator – Build, Farm, Hunt دسترسی زودهنگام با ارتقاء Unreal Engine 5 و پشتیبانی روز اول از NVIDIA DLSS 2 را ترک کرد. نگهدارنده مزرعه زمانی مایه غرور و شادی پدربزرگ شما بود، اما روزگار است. سخت است و این به شما بستگی دارد که همه چیز را تغییر دهید. در یک دره جنگلی دورافتاده، مزرعه ی آشفته تمام توانایی های شما را در تلاش برای تبدیل آن به موفق ترین مزرعه در منطقه – به تنهایی یا در حالت چند نفره مشترک برای حداکثر چهار بازیکن، آزمایش می کند.

مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup