ایکس باکس ویژگی جدید گزارش صوتی را راه اندازی کرد

کار ما هرگز انجام نشده است و ما به نوآوری و بهبود اقدامات ایمنی جامعه خود برای محافظت از یکدیگر و جامعه خود به عنوان یک کل ادامه خواهیم داد. این ویژگی یکی از بسیاری از ویژگی‌هایی است که روی آن کار می‌کنیم، اولین مورد از کارهای نظارتی صوتی ما، و ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن موارد بیشتر در آینده هستیم. از آنجایی که بازیکنان از این ویژگی استفاده می‌کنند، ما داده‌ها و به‌روزرسانی‌ها را در گزارش شفاف‌سازی نیمه‌سالانه خود به اشتراک می‌گذاریم. اگر حتی یک بازیکن با این معیار احساس امنیت بیشتری کند، ما در مسیر درستی هستیم.

این کلیپ به مدت 24 ساعت بصورت آنلاین روی کنسول شما زندگی می کند و به شما این امکان را می دهد که فوراً آن را ارسال کنید یا صبر کنید تا آماده شوید. ما همچنین برای شما یادآوری می‌کنیم تا در صورت عدم تکمیل آن در عرض 24 ساعت به صورت آنلاین به شما اطلاع دهیم. اگر تصمیم به گزارش ندهید، کلیپ به طور خودکار از کنسول شما حذف خواهد شد. ما همچنین ویژگی‌های اعلان خود را به‌روزرسانی کرده‌ایم تا بازیکنی که گزارش را ارسال کرده است اعلانی دریافت کند که نشان می‌دهد ایکس‌باکس اقدامی در مورد گزارش ارسالی انجام داده است یا خیر.

گیمرها برای ایجاد دوستی، رقابت و تجربه بازی‌های شگفت‌انگیز به ایکس‌باکس می‌آیند – و انتظار دارند با آنها منصفانه رفتار شود، بنابراین تعاملات عاری از نفرت یا آزار و اذیت است. سرمایه‌گذاری‌های ما در ایمنی به گیمرها کمک کرده است که در متن، ویدیو و تصویر احساس امنیت بیشتری داشته باشند – و تجربه گزارش‌دهی صوتی جدید ما جدیدترین افزوده به مجموعه قوی ویژگی‌های ایمنی خانوادگی و آنلاین ما است.

سفیر ایکس باکس در بازی Secret Asian 29 اظهار داشت: “ایکس باکس بار دیگر از نظر تجربه بازی پیشتاز است. با انجام اقداماتی برای کاهش سمیت که معمولاً ردیابی آن بسیار دشوار است، گیمرها در هر سن، جنسیت و پیشینه می توانند مطمئن باشند که ایکس باکس دارای چنین تجربه ای است. پشت آنها.”

از این هفته، ما یک ویژگی جدید گزارش‌دهی صوتی در سطح پلتفرم را برای Alpha و Alpha Skip-Ahead Xbox Insiders راه‌اندازی می‌کنیم که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا چت‌های صوتی نامناسب را ضبط کرده و گزارش دهند. این ویژگی به Xbox Series X|S اجازه می‌دهد و بازیکنان Xbox One یک کلیپ ویدیویی 60 ثانیه ای از یک حادثه صوتی در بازی را که به اعتقاد آنها استانداردهای انجمن ما را نقض می کند ضبط کنند و آن را به عنوان مدرک برای تیم امنیتی Xbox ما ارسال کنند. برای ارزیابی. این ویژگی به طور خاص برای پشتیبانی از گسترده‌ترین عرصه تعامل با بازیکنان درون بازی طراحی شده است و در هزاران بازی که چت صوتی چند نفره درون بازی، از جمله عناوین Xbox 360 سازگار با عقب را ارائه می‌دهند، کار می‌کند.

چت صوتی درون بازی را هدف قرار دهید

هنگامی که به گام بزرگ بعدی در نوآوری امنیتی خود نگاه کردیم، تیم ما چت درون بازی را هدف قرار داد، زیرا اغلب بازیکنان بیشترین فرصت را برای تعامل با بازیکنان خارج از شبکه دوستان خود دارند. در دسترس قرار دادن این ویژگی در Xbox Series X|S و Xbox One تضمین می کند که بازیکنان این ویژگی را در هر چت چند نفره درون بازی دارند.

ویژگی Responsive Voice Reporting برای بازیکنان کنسول در بازارهای منتخب انگلیسی زبان (ایالات متحده، کانادا، بریتانیا، ایرلند، استرالیا، نیوزلند) از طریق برنامه Xbox Insider در دسترس خواهد بود – و ما همه بازیکنان را تشویق می‌کنیم تا بازخورد خود را برای کمک به ما در بهبود به اشتراک بگذارند. این ویژگی ما به طور فعال در حال کار بر روی پشتیبانی از زبان های دیگر هستیم و در عین حال سرمایه گذاری خود را در تعدیل صدا ادامه می دهیم.

بازیکنان کنترل کامل دارند – شما انتخاب می کنید که چه چیزی را بگیرید و گزارش دهید. ویژگی ما به گونه ای طراحی شده است که فقط شما، بازیکن، می توانید ضبط 60 ثانیه آخر فعالیت بازی را که برای اهداف تعدیل محتوا رخ داده است، آغاز کنید. در حالی که این ویژگی به همان روشی کار می‌کند که ویدیوی گیم‌پلی ضبط می‌کنید، کلیپ‌هایی که با استفاده از قابلیت تعدیل صدا گرفته می‌شوند فقط برای تعدیل محتوا هستند – آنها در عکس‌های اخیر شما ظاهر نمی‌شوند و کلیپ‌ها را نمی‌توان دانلود، ویرایش یا به اشتراک گذاشت. فقط شما به کلیپ دسترسی دارید تا زمانی که آن را همراه با گزارش خود ارسال کنید – ایکس باکس هیچ کلیپ صوتی را بدون انتخاب شما، پخش کننده، ضبط یا آپلود نمی کند، بدون اینکه شما، پخش کننده، فرآیند گزارش را شروع کنید.

با گزارش‌های صوتی پاسخگو، ایکس‌باکس همچنان به گیمرها کمک می‌کند احساس محافظت کنند. دادن ابزارهایی با کاربری آسان به گیمرها به تقویت اتحاد کمک می کند و در عین حال سلامت جامعه بازی در ایکس باکس را بهبود می بخشد. با اقداماتی از این دست، بازیکنان می توانند مطمئن باشند که در یک محیط امن و دلپذیر هستند. – استفان بالکام، مدیر عامل موسسه ایمنی آنلاین خانواده

چگونه کار می کند
گزارش‌های صوتی پاسخگو در ایکس‌باکس به گونه‌ای طراحی شده‌اند که استفاده از آن سریع و آسان با کمترین تأثیر در گیم‌پلی باشد. این ویژگی به گونه ای طراحی شده است که بازیکنان می توانند به سرعت عکس گرفته و به بازی خود بازگردند و پس از پایان بازی، گزارش را نهایی کنند.

SammieChaos، سفیر ایکس باکس، گفت: “اجرای تعدیل صدا گام مهمی در حفظ امنیت جامعه ایکس باکس است. با دانستن اینکه ایکس باکس حتی از این هم فراتر رفته است تا اطمینان حاصل شود که از یک محیط مثبت نه تنها از طریق چت متنی، بلکه همچنین از طریق چت متنی لذت خواهیم برد. چت صوتی نیز.

در همین حال، در اینجا برخی از منابع امنیتی مفید وجود دارد:



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

این مهم بود که مستقیماً از جامعه ما در مورد تجربیات منحصر به فرد آنها بشنویم و چه چیزی به آنها کمک می کند در پلت فرم ما احساس محافظت و قدرت بیشتری داشته باشند. ما با طیف وسیعی از اعضای جامعه – از جمله سفیران Xbox – با هویت‌ها، پیشینه‌ها و فرهنگ‌های مختلف مشورت کردیم.

اهمیت اتحاد فعال
هر یک از ما نقش مهمی در جامعه خود داریم – و من از همه، از رقیب باتجربه گرفته تا بازیکن تازه کار، می‌خواهم که از یکدیگر دفاع کنند، متحدان فعالی باشند و هرگونه تجربه سمی را گزارش کنند. بهبودهایی که ما برای تعدیل صدای واکنشی انجام می دهیم برای همه است، کسانی که از سمیت رنج می برند و کسانی که شاهد آن هستند. ما نمی توانیم تماشاگر رفتار بد باشیم. ما باید کار درست را انجام دهیم، با بازیکنان دیگرمان همدلی داشته باشیم و با هم جامعه ای امن تر و فراگیرتر بسازیم.

تجربه گزارش‌دهی جدید به تیم ایمنی Xbox در فرآیند اجرای خود کمک می‌کند و زمینه بیشتری برای تصمیم‌گیری اتخاذ می‌کند که استانداردهای جامعه ما را تقویت می‌کند. گرفتن شواهد به هر یک از ما این امکان را می دهد تا فعالانه از یکدیگر حمایت کنیم، حوادث نامناسب را گزارش کنیم و در نهایت محافظت بهتری برای همه بازیکنان فراهم کنیم. ما می‌خواهیم بازیکنان هنگام پریدن به هر چت چند نفره احساس راحتی کنند و احساس حمایت و استقبال کنند – و اگر رفتار نامناسبی را تجربه کردند یا شاهد رفتار نامناسب بودند، می‌توانند اقدام کنند. ما همچنین اطمینان حاصل کرده‌ایم که بازیکنان و داده‌های آنها مطابق با بیانیه حریم خصوصی مایکروسافت محافظت و ایمن هستند.

CamicaziBoss، سفیر ایکس‌باکس، اضافه کرد: «به عنوان یک زن آنلاین، اغلب در حالت چندنفره آنلاین سکوت می‌کنم تا از آزار و اذیت جلوگیری کنم. من از ویژگی هایی مانند این که می تواند به بازگرداندن صدا به افرادی مانند من کمک کند، هیجان زده هستم. تعامل با بازیکنان دیگرشان چون از صحبت کردن می ترسند.”

تحریریه Techpowerup