این هفته در بازی (هفته 46)

با نزدیک شدن به شب در نیمکره شمالی، شاهد جریان ثابتی از بازی های جدید هستیم و به نظر می رسد عنوان AAA این هفته شامل چکش ها و خرابه ها می شود. بقیه نسخه های این هفته شامل تمدن های کوچک، ریتم ها، ایمان، فلش بک ها و یک بازی ژاپنی است. نگاهی به زیر بیندازید تا ببینید آیا چیزی برای شما وجود دارد یا شاید در حال حاضر از حجم بیش از حد نسخه‌های جدید بازی رنج می‌برید؟

Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruin / عنوان هفته AAA / جمعه 17 نوامبر
در این بازی استراتژی گیرا در زمان واقعی که در دنیای Warhammer Age of Sigmar اتفاق می‌افتد، یک کمپین وحشیانه فتح را رهبری کنید. ماهیت جنگ را از منظر قهرمانان صالح و جنگ سالاران شرور کاوش کنید. برای بقا و تسلط در یک کمپین با حضور چهار گروه اصلی، از جمله Stormcast Eternals، Orruk Kruleboyz، Nighthaunt و Followers of Tzeentch مبارزه کنید! یک طرح سینمایی را تجربه کنید که با همکاری نویسنده مشهور کتابخانه سیاه، گاوین تورپ نوشته شده است.

خرد تمدن / دوشنبه 13 آبان
در Microcivilization، شما در ترکیبی از بازی استراتژیک و کلیک‌کننده هنری پیکسل، به کاوش، توسعه، بهره‌برداری و نابودی می‌پردازید. رشد غیر خطی جمعیت و قدرت اقتصادی خود را همزمان با کشف لباس‌های دولتی، صدها قهرمان منحصربه‌فرد و آزمایش توانایی‌های مبارزه و ایجاد چالش‌ها آغاز کنید.قلعه ریتم فوق العاده دیوانه / سه شنبه 14 آبان
سفری فراموش نشدنی با قلب سبک و پاهای تپنده. شما با موسیقی و جنون یکی می شوید. قهرمانان بعید، به قلعه ریتم نزدیک شوید!
در داخل، پادشاه دیوانه فردیناند منتظر است، آماده دفاع از تاج خود و خراب کردن روز شما. بر چالش های پیچیده او غلبه کنید و او را در بازی خودش شکست دهید.
لوبیا را در یک مراسم احضار باستانی پرتاب کنید. یک دی جی غول پیکر بادمجان را متوقف کنید. به دلایلی که قول می‌دهیم مشخص شود روی افراد کوچولو را با گوشت در سس بپوشانید.
همه با حفظ ریتم!آخرین ایمان / چهارشنبه 15 آبان
تلفیقی تاریک و گوتیک از مترویدوانیا و روح. The Last Faith در نبردهای بی رحمانه و دقیق با مجموعه وسیعی از سلاح ها، اسلحه ها و اعدام های سفارشی در اختیار شما پیشرفت می کند. اجازه ندهید چیزی سر راهتان قرار بگیرد.فلش بک 2 / پنجشنبه 16 آبان
در سال 1992، فلش بک انقلابی در بازی های اکشن ایجاد کرد و موقعیت افسانه ای را به دست آورد و در بین 100 بهترین بازی ویدیویی تاریخ قرار گرفت. امروز، Paul Cuisset، خالق بازی اصلی، از شما دعوت می کند تا نقش Conrad B. Hart، مامور جوان GBI (دفتر تحقیقات کهکشانی) را دوباره بازی کنید. در قرن بیست و دوم، صلح جهانیان در سراسر منظومه شمسی گسترش می یابد، اما این آرامش توسط تهاجم مورف به رهبری ژنرال مهیب لازاروس تهدید می شود.Persona 5 Tactical / جمعه 17 آبان
پس از یک حادثه عجیب، دزدان فانتوم در یک پادشاهی عجیب سرگردان می شوند که در آن شهروندان آن تحت ظلم ظالمانه زندگی می کنند. در محاصره یک گروه نظامی به نام لژیونرها، آنها خود را در معرض خطر جدی می بینند تا اینکه یک انقلابی مرموز به نام ارینا آنها را نجات می دهد و در ازای کمک آنها معامله ای وسوسه انگیز را به آنها پیشنهاد می کند. چه حقیقتی در پشت ارینا و معامله ای که او به دزدان فانتوم ارائه می دهد نهفته است؟

مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup