ایسوس کیس های کامپیوتر ProArt را با شاسی PA602 معرفی می کند

ایسوس امروز شاسی ProArt PA602 را معرفی کرد که خنک کننده فوق العاده ای را در خارج از جعبه ارائه می دهد و اولین شاسی از بسیاری از شاسی های ProArt است که عرضه می شود. با پانل جلویی که برای حداکثر ورودی هوا طراحی شده است، یک فن 140 میلی‌متری عقب ضخیم از پیش نصب شده، دو فن جلویی 200 میلی‌متری و پشتیبانی از رادیاتور 420 میلی‌متری، عملکرد حرارتی پیشرو در کلاس را ارائه می‌کند.

ProArt PA602 همچنین برای کمک به ساده‌سازی تجربه ساخت رایانه شخصی کاربر با مجموعه کاملی از ویژگی‌های نوآورانه طراحی شده است، و برای استفاده راحت روزمره با تشخیص خودکار گرد و غبار، کنترل PWM یکپارچه در قفل برق پانل ورودی/خروجی جلو و یک قفل غنی طراحی شده است. انتخاب پورت های USB به راحتی قابل دسترسی و همه اینها در یک سبک پیچیده و مینیمالیستی پیچیده شده است که آن را به آسانی به استودیو، دکور یا فضای کاری هر سازنده ای اضافه می کند.

عملکرد خنک کننده خیره کننده

شاسی ProArt PA602 بهترین خنک کننده و عملکرد محتاطانه را در اختیار کاربران قرار می دهد. قدرت خنک کنندگی آن از جلو با پنل جلوی مشبک باز شروع می شود که دارای دریچه های هوای عریض 15.5 میلی متری با تخلخل 45 درصد و دو فن جلویی 200 میلی متری ProArt از پیش نصب شده برای اطمینان از جریان خنک کننده بدون مانع به داخل شاسی است. از آنجایی که این فن‌ها بسیار ضخیم‌تر از فن‌های استاندارد 120 یا 140 میلی‌متری هستند، می‌توانند حجم مشابهی از هوا را بسیار بی‌صداتر جابجا کنند و تعادل باورنکردنی از عملکرد آکوستیک را در اختیار کاربران قرار دهند. این مخروط‌های مستحکم و پره‌های بزرگ 38 میلی‌متر ضخامت دارند و محدوده وسیعی از 300 تا 1000 دور در دقیقه با کنترل PWM دارند، بنابراین می‌توانند جریان هوای فوق‌العاده بالایی را ارائه دهند و در عین حال بی‌صدا باقی بمانند. آنها برای جریان هوا تا 190.2 CFM درجه بندی شده اند، تقریباً دو برابر آنچه که فن های سیستم معمولی 200 میلی متر ارائه می دهند. یک فن 140 میلی متری از پیش نصب شده در پشت شاسی ProArt PA602 به دفع گرما کمک می کند و می تواند به طور کامل برای عملکرد بی صدا در زمانی که دما اجازه می دهد بچرخد.

در داخل شاسی، دو انحراف هوا به ارسال هوای خنک کننده به جایی که بیشتر مورد نیاز است کمک می کند. یک پانل بلند در امتداد لبه جلوی سینی مادربرد به آرامی جریان هوا را روی لبه بالایی مادربرد فشار می‌دهد تا تلاطم را کاهش دهد و خنک‌کننده عالی CPU و مدار برق را فراهم کند. پوشش PSU همچنین دارای یک لبه جلویی زاویه‌دار برای هدایت جریان هوا به سمت کارت گرافیک است.

ساخت رایانه شخصی سازگار با سازندگان با شاسی ProArt PA602
شاسی ProArt PA602 فراتر از آن است تا فرآیند ساخت رایانه شخصی را ساده و ساده کند. اول از همه، ما به این کیس PC فضای آرنجی زیادی، حتی برای قطعات بزرگ، داده ایم. این شاسی برای مادربردهای تا طول 12 اینچ و عرض 10.9 اینچ آماده است. اگر کاربران یک خنک کننده برجی محکم را برای CPU خود ترجیح دهند، متوجه خواهند شد که حداکثر ارتفاع خنک کننده CPU 190 میلی متری ارائه شده توسط PA602 به آنها امکان می دهد تقریباً از هر گزینه ای در بازار انتخاب کنند. برای کسانی که به خنک کننده مایع فکر می کنند، رادیاتور بالایی از رادیاتورهای تا 420 میلی متر برای خنک کننده واقعا عالی پشتیبانی می کند.

پروژه های تکمیل شده، دارایی های با وضوح بالا و مجموعه داده های بزرگ همگی می توانند به مقدار زیادی فضای ذخیره سازی نیاز داشته باشند. فضای داخلی گسترده ProArt PA602 گزینه های زیادی برای نصب تعداد زیادی درایو در اختیار کاربران قرار می دهد. با پشتیبانی از حداکثر هشت SSD 2.5 اینچی، کاربر می‌تواند به سرعت یک آرایه ذخیره‌سازی را پیکربندی کند که به همان اندازه سریع است، و شاسی همچنین شامل چهار جایگاه درایو سازگار با هارد دیسک‌های 3 اینچی است. .5 اینچ.

برای ساده‌تر کردن فرآیند اتصال ورودی/خروجی پنل جلویی به مادربرد، عملکردهای کلیدی را در یک هدر یکپارچه گروه‌بندی کرده‌ایم. در نهایت، شاسی ProArt PA602 نیاز به ابزار را هنگام ساخت و نگهداری رایانه های شخصی کاربران به حداقل می رساند. هر دو پانل جانبی تنها با فشار دادن یک دکمه آزاد می شوند. PA602 همچنین اولین مکانیزم اختصاصی و ثبت اختراع ایسوس برای نصب کارت های توسعه PCIe، از جمله کارت های گرافیک، بدون نیاز به پیچ گوشتی است.

وسایل رفاهی روزانه

شاسی ProArt PA602 فراتر از ساده سازی فرآیند ساخت و ساز با لمس های متفکرانه است که تجربه روزمره کاربر را با رایانه شخصی ساده می کند. سازندگان اغلب نیاز دارند که طیف وسیعی از لوازم جانبی و دستگاه‌های ذخیره‌سازی خارجی را به ایستگاه‌های کاری خود متصل کنند، به همین دلیل است که پنل ورودی/خروجی جلویی دارای پورت‌های USB است. در صدر این لیست یک پورت USB Type-C با سرعت 20 گیگابیت بر ثانیه قرار دارد. این کیس را با یک مادربرد سازگار جفت کنید تا بیشترین بهره را ببرید. دو درگاه USB Type-A با سرعت 5 گیگابیت بر ثانیه و دو درگاه USB 2.0 گزینه های زیادی را برای اتصال دستگاه های دیگر به کاربران می دهند.

اگر فشردن تصادفی دکمه پاور یکی از پروژه های کاربر را به تأخیر انداخته باشد، آنها از قفل فیزیکی دکمه پاور ProArt PA602 قدردانی خواهند کرد. این مکانیسم ساده از فشردن تصادفی دکمه پاور جلوگیری می کند.

برای کند کردن تجمع گرد و غبار در داخل شاسی، شاسی ProArt PA602 دارای فیلترهای گرد و غبار قابل جابجایی در پانل های جلو، بالا و پایین است. PA602 همچنین دارای یک سیستم اختصاصی است که به طور خودکار میزان گرد و غبار، میکروفیبرها و سایر ذرات انباشته شده روی فیلتر جلویی را تشخیص می دهد و زمانی که زمان تمیز کردن صحیح فیلترها فرا می رسد، یک LED در کنار شاسی روشن می شود.

طراحی پیچیده
شاسی ProArt PA602 با طراحی مینیمالیستی خود که در خطوط تمیز و تقارن دلپذیر تثبیت شده است، زیبایی شناسی دارد که هرگز بی جا نیست. پنل کناری شیشه سکوریت شده، نگاه دقیق‌تری به سخت‌افزار داخل آن می‌دهد، اما همچنین برای به حداقل رساندن هرگونه حواس‌پرتی، رنگ‌آمیزی شده است تا کاربران بتوانند روی گردش کار خود متمرکز بمانند. کاربران می‌توانند ProArt PA602 را با سایر اجزای ProArt از جمله مادربردهای ASUS ProArt، خنک‌کننده مایع ProArt LC 420 AIO و کارت‌های گرافیک ProArt جفت کنند تا یک رایانه شخصی منسجم بسازند.

مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup