ایسوس منابع تغذیه طلایی پرایم 750 واتی و طلایی 850 واتی را معرفی کرد

ویژگی های مناسب برای ساخت و ساز
منابع تغذیه سری ASUS Prime Gold با تمام ویژگی هایی که سازندگان رایانه شخصی از یک منبع تغذیه با کیفیت بالا انتظار دارند ارائه می شود. هر دو مدل کاملاً ماژولار هستند و به کاربران این امکان را می دهند که تنها با استفاده از کابل های مورد نیاز خود، ردپای ساختمان را کاهش دهند. به عنوان منبع تغذیه سازگار با ATX 3.0، واحدهای سری Prime Gold ASUS نیز به لطف کابل 16 پین 12VHPWR خود، کاملاً با کارت‌های گرافیک NVIDIA GeForce RTX 40 سازگار هستند.

در همین حال، فن های دوتایی بلبرینگ تضمین می کنند که تمام اجزای برق خنک می مانند و به دلیل کاهش اصطکاک، دوام بیشتری دارند. و منابع تغذیه سری ASUS Prime Gold از طراحی شیک و الهام گرفته از فضا برخوردارند. این منبع تغذیه با یک طرف مشکی و طرف دیگر سفید، کاملاً در طیف گسترده ای از ساخت ها و کیس ها قرار می گیرد. این طراحی عصر فضا نه تنها برای مادربردها و کیس های Prime موجود، بلکه برای کارت های گرافیک سری Dual، مانند ASUS Dual GeForce RTX 4070 OC و Dual GeForce RTX 4070 White OC، مناسب است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

ایسوس امروز منبع تغذیه طلایی پرایم 750 وات و طلای 850 واتی را معرفی کرد که برای ارائه قابلیت اطمینان و کیفیت ساخت به کاربران اصلی رایانه شخصی طراحی شده اند. 750W و 850W Gold اولین منبع تغذیه ای هستند که به خانواده Prime می پیوندند و استاندارد ATX 3.0، کابل های کاملا ماژولار و گارانتی هشت ساله را به ارمغان می آورند. و چه کیس Prime AP201 MicroATX یا مادربردهایی مانند Prime Z790-A WiFi، سری Prime مترادف با طراحی های شیک و کم حاشیه است که می تواند در هر ساختی خیره کننده به نظر برسد.

تحریریه Techpowerup