ایسوس از لپ‌تاپ‌های ExpertBook B5 با پردازنده‌های Core Ultra اینتل رونمایی کرد

ایسوس امروز 14 و 16 اینچی ExpertBook B5 (B5404 و B5604) را معرفی کرد، یک شگفتی فوق العاده سبک و آماده هوش مصنوعی که ترکیبی از آخرین پردازنده های Core Ultra اینتل و گرافیک های مجزای NVIDIA است و راه را برای عصر جدیدی از بهره وری، به علاوه نمایشگر بزرگتر 16:10 برای غوطه ور شدن عمیق تر، با عملکرد اختیاری صفحه نمایش لمسی.

ExpertBook B5 با ویژگی‌های مجهز به هوش مصنوعی مانند دوربین هوشمند و حذف نویز و همچنین اتصال بی‌وقفه WiFi 7 و 4G LTE، تضمین می‌کند که فعالیت‌های روزمره هوشمندتر، سریع‌تر و روان‌تر هستند. امنیت همچنین با ورود بیومتریک، یک SSD با پشتیبانی از RAID 0/1 و یک کارت خوان هوشمند اختیاری برای محافظت در سطح سازمانی، بسیار مهم است. از بالا به پایین، از داخل و خارج، ExpertBook B5 به طرز ماهرانه‌ای برای کارهای کارآمد و لذت‌بخش طراحی شده است، و آن را به همراهی ایده‌آل در حین حرکت برای حرفه‌ای‌های موبایلی تبدیل می‌کند که می‌خواهند در یک حرکت چند کار را انجام دهند.

همکاری و بهره وری مبتنی بر هوش مصنوعی

ExpertBook B5 همیشه برای حرفه ای ها طراحی شده است تا حداکثر بهره وری را در دفاتر مدرن تضمین کند – و مدل جدید بر اساس این تجربه رشک برانگیز ساخته شده است. مجهز به جدیدترین پردازنده‌های Core Ultra اینتل و گرافیک مجزای NVIDIA GeForce RTX 2050، قابلیت‌های با کارایی بالا را برای اجرای نرم‌افزارهای پرمصرف و مدیریت بارهای کاری بصری ارائه می‌کند.

ExpertBook B5 با بهره گیری از معماری قدرتمند هوش مصنوعی و اکوسیستم اینتل برای عملکرد هوشمند و امنیت پیشرو در صنعت، تجربیات هوش مصنوعی یکپارچه را با بهترین سازگاری ارائه می دهد. تجربه به دست آمده، متخصصان مدرن را قادر می‌سازد تا بارهای کاری پیچیده‌تر را مدیریت کنند، بهره‌وری را بهبود بخشند، و از چندوظیفه یکپارچه و همکاری روان‌تر لذت ببرند.

لپ‌تاپ جدید همچنین دارای یک دوربین مجهز به هوش مصنوعی و حذف نویز است تا تجربه کلی کاربر را بهبود بخشد و از جلسات بدون وقفه و تصاویر صوتی و تصویری بهینه‌شده اطمینان حاصل کند. فناوری ردیابی حرکت به طور خودکار چهره کاربر را در مرکز نگه می‌دارد و فوکوس را تنظیم می‌کند و دردسر تنظیم دوربین در اواسط مکالمه را از بین می‌برد. کیفیت و روشنایی تصویر نیز به طور خودکار بهبود می یابد. به طور همزمان، فناوری حذف نویز هوش مصنوعی دو طرفه از تکنیک‌های یادگیری ماشینی پیشرفته برای فیلتر کردن صدا در اطراف بلندگو و حذف نویز از طرف دیگر مکالمه استفاده می‌کند – بنابراین بحث‌ها تجربیات مجازی به اندازه حضور در یک اتاق طبیعی هستند.
برای بهره وری صاف با دید گسترده، ExpertBook B5 جدید از صفحه نمایش لمسی با حاشیه نازک با نسبت تصویر 16:10 بهره می برد. این قلم که با قلم ایسوس و سایر قلم‌های MPP 2.0 سازگار است، به حرفه‌ای‌های پرمشغله فضای بیشتری برای کار و راهی آسان برای ایجاد، حاشیه‌نویسی اسناد یا یادداشت ایده‌ها می‌دهد.

امنیت و مدیریت در سطح سازمانی
ExpertBook B5 برای مشاغل طراحی شده است و به چندین ویژگی و فن آوری طراحی برای به حداکثر رساندن امنیت و تسهیل مدیریت فناوری اطلاعات و همچنین تجربه کار از راه دور یکپارچه مجهز شده است.

گنجاندن چندین گزینه ورود به سیستم، از جمله حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش، دوربین مادون قرمز اختیاری برای ورود به سیستم صورت، و کارت خوان اختیاری، هم راحتی و هم احراز هویت چندعاملی قوی را فراهم می کند و به سازمان ها – و به خصوص کوچک و متوسط ​​امکان می دهد. کسب و کارها (SMEs) – می توانند بدون نگرانی در مورد نقض داده ها از امنیت پیشرفته بهره مند شوند. نگهداری و ارتقاء ExpertBook B5 با دو عدد SO-DIMM و پشتیبانی از حداکثر 64 گیگابایت رم DDR5 نیز آسان است.

کسب‌وکارهایی که ExpertBook B5 را انتخاب می‌کنند نیز از طیف گسترده‌ای از راه‌حل‌های مدیریتی ارائه‌شده توسط ایسوس بهره می‌برند. این خدمات عبارتند از ASUS Endpoint Management Service (AEMS) برای به روز رسانی درایورها، مدیریت متمرکز و خدمات مدیریت امنیت. و ASUS Pre-Deployment Service (APDS)، که فرآیند استقرار را – از ثبت و تصویربرداری دستگاه گرفته تا تنظیمات اولیه و ثبت نام – ساده می‌کند تا کارها را برای کارکنان فناوری اطلاعات آسان‌تر و سریع‌تر کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد بر فعالیت‌های اصلی خود تمرکز کنند.

این رویکرد جامع امنیت بیشتر و مقیاس‌پذیری آسان را برای کاربران تضمین می‌کند و ExpertBook B5 را به انتخابی ایده‌آل برای بهره‌وری روزانه و کار ایمن، در دفتر و در حال حرکت تبدیل می‌کند.

ساخته شده توسط کارشناسان برای چند وظیفه ای تلفن همراه
ExpertBook B5 با شاسی بسیار سبک و تمام فلزی با وزن تنها 1.29 کیلوگرم و ضخامت فقط 1.89 سانتی‌متر، تحرک را تجسم می‌کند و به آن امکان می‌دهد به هر جایی که نیاز است سفر کند. این طراحی با مهندسی پایدار همچنین با استحکام درجه نظامی، برای برآورده کردن استاندارد نظامی ایالات متحده MIL-STD 810H بسیار مورد نیاز است. همچنین تست‌های داخلی گسترده‌ای توسط ایسوس – از جمله تست‌های فشار پانل، ضربه و سقوط – برای اطمینان از دوام و قابلیت اطمینان بالا انجام می‌شود.

لپ تاپ جدید از یک باتری با ظرفیت بالا تغذیه می کند که بهره وری را در طول روز کاری حفظ می کند. همچنین از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند که می تواند باتری را به شیوه ای رضایت بخش و سریع شارژ کند. جدیدترین فناوری WiFi 7 اتصالات بی‌سیم فوق‌العاده سریع، برد وسیع، قابلیت اطمینان کامل حتی در مناطق شلوغ و طیف گسترده‌تری را برای توان عملیاتی سریع‌تر و کاهش تداخل امکان‌پذیر می‌سازد. حتی پشتیبانی اختیاری 4G LTE برای اتصال در هر مکانی وجود دارد که اتصال یکپارچه بین محل کار را تضمین می کند.

ExpertBook B5 همچنین دارای جدیدترین اتصالات، از جمله دو پورت Thunderbolt 4 USB-C، HDMI 2.1 و یک کارت خوان هوشمند اختیاری است. همچنین از یک اسلات فیزیکی نانو سیم کارت بهره می برد و از اشتراک های eSIM پشتیبانی می کند.

مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup