ایتون از باتری موج سینوسی خالص برای بازی های ویدیویی بدون وقفه رونمایی می کند

ویژگی های اصلی اینورتر بازی موج سینوسی خالص

  • ظرفیت خروجی از 600 تا 1500 VA
  • 8 یا 10 خروجی NEMA 5-15R با درگاه شارژ USB-C و USB-A
  • پانل کنترل LCD بی سیم قابل جابجایی، نظارت آسان UPS را تا فاصله 20 فوتی از پایه UPS فراهم می کند
  • مصرف برق رایانه شخصی در زمان واقعی از طریق پنل کنترل LCD و LED های پویا نشان داده می شود
  • اگر رایانه شخصی یا دستگاه دیگری که به پریز اصلی متصل است خاموش شود یا به حالت خواب برود، سوکت های کم مصرف خاموش می شوند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

اینورتر بازی موج سینوسی خالص، مصرف برق واقعی کامپیوتر متصل را در زمان واقعی نظارت می‌کند و داده‌های ولتاژ، وات و سطح باتری را بر روی صفحه کنترل LCD بی‌سیم قابل جدا شدن نمایش می‌دهد. چهار نوار (دو بانک) LED های رنگی RGB قابل برنامه ریزی با تنظیمات بازی هماهنگ می شوند و می توانند با رنگ ها و حالت های روشنایی قابل تعریف توسط کاربر به مصرف برق رایانه شخصی پاسخ دهند. LED ها از طریق صفحه نمایش LCD قابل جابجایی یا یک ابزار نرم افزاری قابل دانلود رایگان کنترل می شوند.

Rusty Scioscia، مدیر محصول در Eaton می‌گوید: «چه یک گیمر معمولی یا یک حرفه‌ای باتجربه باشید، هیچ‌کس نمی‌خواهد تجربه‌اش با مشکلات برق قطع شود». اینورتر موج سینوسی خالص ما برای بازی‌ها طراحی شده است تا بی‌نظمی‌های ولتاژ را تنظیم کند و پشتیبان قابل اعتماد باتری را برای اطمینان از ادامه بازی بدون وقفه ارائه دهد.

UPS جدید خطی اینتراکتیو توان موج سینوسی خالص از 600 تا 1500 VA را فراهم می کند که با منابع تغذیه فعال PFC، اجزای بازی با عملکرد بالا و سایر دستگاه های حساس سازگار است. تنظیم خودکار ولتاژ (AVR) شرایط غیرعادی ولتاژ را برای جلوگیری از ناپایداری اصلاح می کند. حفاظت از نوسانات از تجهیزات متصل شده در برابر ضربه های برق آسیب دیده محافظت می کند.

شرکت مدیریت انرژی Eaton امروز با راه اندازی منبع تغذیه بدون وقفه بازی موج سینوسی خالص خود (UPS) در آمریکای شمالی یک نوآوری دیگر در قدرت پشتیبان بازی اعلام کرد. راه حل جدید Tripp Lite ایتون برق تمیز و قابل اعتمادی را در حالت های AC و باتری پشتیبان ارائه می دهد و برای جلوگیری از خرابی بازی و مشکلات صوتی/تصویری طراحی شده است.پشتیبان‌گیری باتری، پخش و پخش بدون وقفه را در طول قطعی‌های کوتاه تضمین می‌کند. با اضافه شدن یک باتری خارجی (فروش جداگانه)، مدل 1500 VA تا 50 دقیقه یا بیشتر عمر باتری را فراهم می کند.

برای صرفه جویی در مصرف انرژی، اگر رایانه شخصی یا دستگاه دیگری که به پریز اصلی متصل است خاموش شود یا به حالت خواب برود، سوکت های کم مصرف خاموش می شوند.