اکتیویژن خدمات Call of Duty: Warzone Caldera را در ماه سپتامبر پایان می‌دهد

با تشکر از جامعه Call of Duty و توسعه دهندگان ما که Call of Duty: Warzone را به مکانی شگفت انگیز برای بازی با هم تبدیل کردند. برای اطلاعات بیشتر در مورد Warzone Caldera، از پشتیبانی Activision در اینجا دیدن کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

از 21 سپتامبر 2023، Call of Duty: Warzone Caldera با تمرکز تیم‌های ما بر روی محتوای Call of Duty آینده، از جمله تجربه بازی رایگان فعلی Warzone، تعطیل می‌شود. همه ما تجربیات شگفت انگیز Warzone را در سراسر فرنچایز Call of Duty از زمان عرضه اولیه آن تجربه کرده ایم، از جمله تجربیات Warzone Caldera. برای بازیکنانی که فعالیت‌های کنونی Warzone را انجام نداده‌اند، انتظار انتخاب‌های گیم‌پلی زیادی را در سه نقشه بتل رویال (از جمله نقشه جدید Vondel فصل 04)، و همچنین بازی رتبه‌بندی‌شده داشته باشند، با DMZ بتا دارای پنج منطقه استخراج مختلف. ، پیشنهادات BlackCell و موارد دیگر.

همانطور که Warzone با تجربه‌های جدید هیجان‌انگیز پیش می‌رود، Warzone Caldera در 21 سپتامبر 2023 تعطیل می‌شود. تمام گیم‌پلی Caldera، پیشرفت بازیکن، موجودی‌ها و خدمات آنلاین در آن تاریخ منقضی می‌شوند.

بازیکنان باید برای محتوای بیشتر Warzone روی کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی و همچنین یک دوره جدید از Battle Royale در حال حرکت با راه‌اندازی Call of Duty: Warzone Mobile، که شامل یک Battle Pass مشترک و پیشرفت متقابل است، آماده شوند. تیم و استودیو Call of Duty مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن جزئیات بیشتر به زودی هستند. در مورد محتوای خریداری شده در Warzone Caldera – از Modern Warfare (2019)، Black Ops Cold War یا Vanguard – که همچنان در آن بازی‌های خاص قابل دسترسی خواهند بود.

لطفاً توجه داشته باشید که بسته شدن Warzone Caldera هیچ تأثیری بر گیم‌پلی فعلی Warzone، موجودی یا پیشرفت بازیکن در Al Mazrah یا سایر نقشه‌های موجود ندارد و ما مشتاقانه منتظر ادامه همراهی شما در این تجربه جدید هستیم. Warzone.