انویدیا GeForce RTX 4060 MSRP را رسمی می کند – شروع قیمت از 299 دلار

کارت‌های گرافیک GeForce RTX 4060 از فروشندگان اصلی کارت‌های افزودنی مانند ASUS، Colorful، Gainward، GALAX، گیگابایت، INNO3D، KFA2، MSI، Palit، PNY و ZOTAC و در رایانه‌های رومیزی از سیستم‌های OEM بزرگ در سراسر جهان در دسترس خواهند بود. .



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

این پیشرفت‌های اساسی به شما امکان می‌دهد از اکثر بازی‌ها در فریم‌های بالا با حداکثر تنظیمات، از جمله ردیابی پرتو، لذت ببرید. و به لطف NVIDIA DLSS 3، می‌توانید برخی از پیشرفته‌ترین بازی‌های صنعت را با سرعت بیش از 100 فریم در ثانیه و با بالاترین سطح جزئیات ممکن تجربه کنید.

به لطف فرآیندی که در مقاله NVIDIA DLSS 3 به طور کامل شرح داده شده است، DLSS 3 وضوح فوق العاده DLSS، تولید فریم DLSS و فناوری NVIDIA Reflex را برای چند برابر کردن عملکرد و در عین حال پاسخگویی عالی ترکیب می کند.

برای افزودن GeForce RTX 4060 به سیستم خود یا خرید یک دستگاه از پیش ساخته شده با پردازنده گرافیکی جدید ما، در روز راه اندازی ساعت 6:00 صبح به وقت محلی به Product Finder ما مراجعه کنید تا ببینید در منطقه شما چه چیزی موجود است. .

طبق نظرسنجی سخت افزار Steam در می 2023، 9 مورد از 10 پردازنده گرافیکی پرکاربرد در Steam کلاس 60 یا پایین تر هستند و 77 درصد از گیمرهای Steam با وضوح 1080p یا پایین تر بازی می کنند. برای این گیمرها، GeForce RTX 4060 جدید یک ارتقاء عالی است و به آنها امکان می دهد بازی های جدید و سخت تری را با کیفیت 1080p با سطوح عالی وفاداری انجام دهند. برای گیمرهایی که از GeForce RTX 2060 استفاده می کنند، عملکرد به طور متوسط ​​2.3 برابر نسبت به مجموعه 18 بازی افزایش می یابد و برای کاربران GeForce GTX 1060، علاوه بر نرخ فریم بالاتر، برای اولین بار از ردیابی پرتو و شتاب DLSS نیز بهره می برند.

“راه اندازی GeForce RTX 4060 در Dying Light 2 Stay Human و نرخ فریم بالا با حداکثر تنظیمات دشوار نیست” – Tomasz Szałkowski، Techland. عملکرد و کارایی GeForce RTX 4060 جدید را در این کلیپ‌های Dying Light 2 Stay Human، Returnal و Warhammer 40,000: Darktide ببینید:

در ماه می، خانواده GeForce RTX 4060 را معرفی کردیم و GeForce RTX 4060 Ti را عرضه کردیم. در تاریخ 29 ژوئن، GeForce RTX 4060 با قیمتی از 299 دلار به فروش می رسد. برای گیمرهایی که روی پردازنده‌های گرافیکی نسل قبلی بازی می‌کنند، معماری NVIDIA Ada Lovelace در قلب GeForce RTX 4060 ارتقای عظیمی را ارائه می‌کند و عملکرد شما را چند برابر کرده و برنامه‌های خلاقانه را بهینه می‌کند. و به لطف بهره وری پیشرو در صنعت معماری Ada، شما به میزان قابل توجهی از انرژی کمتری استفاده می کنید، کارت گرافیک شما خنک تر کار می کند، و فن ها با سرعت کم تر یا حتی در حالت بیکار کار می کنند.

توسعه دهندگان DLSS 3 را هفت برابر سریعتر از DLSS 2 اتخاذ کرده اند، که به این معنی است که هر ماه بازی های بیشتری پشتیبانی می شود. DLSS 3 در دسترس است یا برای بیش از 50 بازی و برنامه عرضه می شود، DLSS Super Resolution در بیش از 310 بازی و برنامه پشتیبانی می شود و بیش از 400 بازی و برنامه از فناوری های RTX پشتیبانی می کنند.

در حالی که GeForce RTX 4060 با اختلاف قابل توجهی از پردازنده‌های گرافیکی نسل قبلی بهتر است، مصرف انرژی را در سراسر صفحه کاهش می‌دهد، چه در حال بازی، تماشای ویدیو، یا با دوستان خود در Discord باشید.

با قیمت‌های اخیر انرژی، گیمرهای معمولی که 10 تا 20 ساعت در هفته بازی می‌کنند، می‌توانند مقدار قابل‌توجهی صرفه‌جویی کنند، در حالی که هنوز یک تجربه بازی بسیار عالی دارند. به عنوان مثال، در آلمان، یک گیمر که 20 ساعت در هفته بازی می کند، می تواند تا 132 دلار در هزینه های انرژی در طول 4 سال صرفه جویی کند، در صورتی که از RTX 3060 به RTX 4060 ارتقا یابد.

همه دارندگان GPU GeForce RTX همچنین می‌توانند از اکوسیستمی از برنامه‌ها و فن‌آوری‌ها برای ارتقای بیشتر بازی، کار و خلاقیت استفاده کنند. سریعترین عملکرد ردیابی اشعه را با سری GeForce RTX 40 و هسته های اختصاصی ردیابی پرتوی نسل سوم آن دریافت کنید. با Reflex، گیم پلی بیش از 70 عنوان را پاسخگوتر کنید. با پشتیبانی از کدک AV1 از بهترین عملکرد VR صنعت لذت ببرید، با وضوح بیشتر تماشا کنید و پخش جریانی کنید، وب‌کم و میکروفن خود را با برنامه پخش رایگان بهبود ببخشید، و با نمایشگرهای G-SYNC نرخ نوسازی متغیر، پارگی صفحه را از بین ببرید. به‌روزرسانی‌های مکرر درایور را با یک کلیک از طریق سرویس گیرنده GeForce Experience غنی ​​از ویژگی‌ها دریافت کنید و با بهینه‌سازی‌ها و پیشرفت‌های NVIDIA Studio به گردش کار خود در برنامه‌های پیشرو کار، بهره‌وری و خلاقیت سرعت دهید.

اگر به دنبال ارتقای معنی‌داری هستید که به شما امکان می‌دهد از بازی‌های پرفروش امروزی با نرخ فریم سریع‌تر و سطوح بالاتری از جزئیات لذت ببرید، دیگر نگاه نکنید، GeForce RTX 4060 در 29 ژوئن عرضه می‌شود.