انواع پاور کامپیوتر 3 دسته بندی اصلی | techpowerup

در عین حال که به مادربرد آسیب می زند، به سی پی یو و رم ها و کلیه قطعاتی که با مادربرد در ارتباط بودند نیز آسیب وارد می کند. اگر شما اطلاعات مهمی داشته باشید ممکن است آنها را به خاطر همین دلیل کوچک ولی مهم، از دست بدهید. مطمئنا برای هیچ کسی خوشایند نیست که سیستم کارش ب یک اشتباه کوچک از بین برود. برای جلوگیری از این اتفاق ناگوار برای کامپیوتر شخصی داخل خانه تان و یا سیستم محل کارتان ، شما نیاز به یک پاور خوب و باکیفیت دارید.

  • این به شما نشان می دهد که این قطعه چند درصد از برق متناوب ورودی را به برق مستقیم تبدیل خواهد کرد.
  • برای خرید پاور کامپیوتر موارد زیادی مثل، میزان توان، نوع کانتورها، تعداد ریل، راندمان ، ماژولار بودن و …
  • منابع تغذیه، کیس ها و مادربردها اندازه های مختلفی دارند که باید حتما این سه با هم سازگاری داشته باشند تا به خوبی با هم کار کنند.
  • پاور دیپ کول PF400 پاور کامپیوتر Deepcool ، از پاورهای با کیفیت و شناخته شده در بازار ایران می باشد.
  • توجه به عواملی مانند توان، اندازه پاور و… می تواند در انتخاب مناسب ترین پاور برای کامپیوتر شما کمک کننده باشد.

البته باید در نظر داشته باشید که مجله خبری سخت افزار کامپیوتر از بین مدل های ماژولار و نیمه ماژولار می تواند سبب بالا رفتن هزینه شود. انتخاب پاور غیرماژولار برای شما گزینه مناسبی است؛ زیرا تمامی کابل ها در ابتدا نصب شده اند. از خود پاور و همچنین قطعات داخلی دیگر در کامپیوتر در برابر عوامل ناخواسته مانند نوسان برق محفاظت کند. اما قبل از آن باید ببینیم که پاور کامپیوتر چیست و چه وظیفه ای را بر عهده دارد. پارسیان کامپیوتر مرکز فروش محصولات آی تی و اعلام قیمت کالای دیجیتال به مصرف کنندگان با بیشتر از 20 سال سابقه در این حوزه می باشد. اگر قصد اسمبل کامپیوتر غیرمعمول و یا کیس‌های کوچک را ندارید، از این ویژگی عبور کنید.

ماژولار بودن پاور

این شرکت انواع پاور ماژولار ، نیمه ماژولار و غیر ماژولار را تولید می کند. همچنین پاورهای حرفه ای سیلوراستون دارای آخرین استانداردهای روز دنیا و گواهینامه 80 پلاس هستند. برای اطلاع از قیمت انواع پاور کامپیوتر سیلوراستون می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی پورومیکس اقدام به بررسی انواع پاور نمایید. شرکت گرین ، یک شرکت ایرانی می باشد که محصولات باکیفیتی را در زمینه قطعات کامپیوتر تولید می کند.

جدیدترین بررسی‌های ویدئویی محصول

فروشگاه اینترنتی پورومیکس وابسته به شرکت آداک آرمان پردیس در بازار کامپیوتر می باشد . شما می توانید به راحتی با زدن چند کلیک کالای خود را ثبت کرده و در سریعترین زمان ممکن محصول را درب منزل خود دریافت کنید. با مراجعه به بلاگ خبری پورومیکس می توانید به جدیدترین اخبار روز تکنولوژی و آموزش های مختلف در زمینه کامپیوتر دسترسی پیدا کنید . همواره آسودگی خاطر در خریدی آسان با بهترین قیمت و گارانتی معتبر یک محصول اصلی ، سرلوحه پورومیکس بوده و خواهد بود. شرکت سیلوراستون فعالیت خود را از سال 2003 در کشور تایوان شروع کرده است. پاور کامپیوتر سیلوراستون از پاورهای باکیفیت و حرفه ای در بازار می باشد.

پاور 750 واتی انتک سری NE750 گواهینامه راندمان انرژی PLATINUM و خازن های تماماً ژاپنی دارد. پاور پیشنهادی دوم ما با افزایش بودجه، CORSAIR RM Series RM750 از برند خوش‌نام کُرسیر است. این پاور از طراحی فنی بسیار خوب، قطعات مرغوب، رندمان انرژی گُلد و طراحی تمام ماژولار برخوردار است و یک انتخاب قابل اتکا برای سال‌ها استفاده است. پاورهای 700 تا 750 واتی گزینه بسیار خوبی برای سیستم‌های گیمینگ هستند و جز کارت‌های گرافیک پرچم‌دار یا رده بالا، تقریباً از عهده ترکیب بسیاری از کارت‌های گرافیک گیمینگ میان رده با پردازنده‌های رده بالا بر می‌آیند.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup