اسکوئر انیکس از “Visions of Mana” رونمایی کرد که برای سال 2024 برنامه ریزی شده است

اگر از طرفداران Mana هستید، چشم‌های شما را آزار می‌دهد: ما هیجان‌زده‌ایم که یک محصول جدید را در این سری که در سال 2024 عرضه می‌شود اعلام کنیم: Visions of Mana! این بازی زیبا و جدید اولین نسخه اصلی از سری Mana در بیش از 15 سال است و برای یک ماجراجویی گسترده و پر جنب و جوش در یک میدان نیمه باز به ریشه های اکشن RPG خود باز می گردد. می‌توانید نگاهی اجمالی به آنچه در تریلر جدید می‌آید ببینید یا به خواندن ادامه دهید و ما همه چیز را در مورد این ماجراجویی جدید هیجان‌انگیز و پر جنب و جوش به شما خواهیم گفت!

Visions of Mana چیست؟
شما در نقش Val، یک مرد جوان کنجکاو و بی دغدغه که در روستای آتش سوزی Tianeea زندگی می کند، بازی می کنید. هر چهار سال یک بار، پری ها به بخش هایی از جهان سفر می کنند تا افرادی را برای سفر به درخت مانا انتخاب کنند، درختی که بر جریان حیاتی مانا در جهان نظارت دارد. وال دوست دوران کودکی خود را به جشنواره ای دعوت می کند تا از بازدیدکننده استقبال کند، اما با فرا رسیدن شب، آسمان با نورهای چشمک زن روشن می شود و پری او را به عنوان صدقه انتخاب می کند. وال با برکت دهکده اش راهی سفر می شود تا دوستش را به عنوان نگهبان روحش تا درخت مانا همراهی کند.

Visions of Mana چگونه بازی می کند؟

سفر شما در Visions of Mana شما را در یک میدان وسیع و نیمه باز می برد که می توانید به آرامی آن را کشف کنید. مضامین طبیعت و جنبه‌های اصلی مانا از طریق محیط‌های با جزئیات فوق‌العاده و گرافیک‌های پر جنب و جوش و رنگارنگ به تصویر کشیده شده‌اند.

این مناطق وسیع پر از اسرار برای کشف و دشمنان برای مبارزه است، از کلاسیک های مورد علاقه طرفداران مانند Rabites تا هیولاهای کاملاً جدید. همانطور که در سری Mana مرسوم است، مبارزات گروهی در زمان واقعی و سریع و با عمق استراتژیک فراوان انجام می شود: برای پیروزی در این درگیری های هیجان انگیز باید دشمنان و محیط خود را زیر نظر داشته باشید.

چه کسی Visions of Mana را می سازد؟
اگر می‌پرسید چه کسی پشت این بازی جدید است، دیگر تعجب نکنید. این بازی جدید توسط تیمی از سازندگان با استعداد و با تجربه ساخته شده است که سری Mana را از درون می شناسند، از جمله:

  • سازنده: Masaru Oyamada (Secret of Mana 2018، Trials of Mana 2020، Legend of Mana 2021 و بیشتر)
  • صدا: هیروکی کیکوتا (راز مانا 1993، محاکمه های مانا 1995، محاکمه های مانا 2020 و بیشتر)، تسویوشی سکیتو (راز مانا 2018، محاکمه های مانا 2020، پژواک های مانا و بیشتر)، ریو یامازاکی (محاکمات مانای 202) ، پژواک مانا)
  • طراحی شخصیت: HACCAN (Adventures of Mana، Secret of Mana 2018، Trials of Mana 2020)
  • تصاویر هیولا: آیری یوشیکا (طلوع مانا، فرزندان مانا، قهرمانان مانا)
  • نظارت بر طراحی هیولاهای سری: کویچی ایشی (GREZZO Co., Ltd.)

این تمام چیزی است که فعلاً باید به اشتراک بگذاریم، اما مشتاقانه منتظر هستیم تا در سال 2024 درباره بازگشت خوش آمدگویی به سریال Mana اطلاعات بیشتری به شما بگوییم.

برای به روز ماندن از اخبار و اطلاعات بازی، حتما ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup