آکاسا کولرهای سی پی یو مایع All-in-One SOHO 240 و SOHO 360 را معرفی کرد.

فن های گنجانده شده SOHO AR12 تجربه ممتاز مورد نیاز برای خنک کننده مایع سطح بالا را ارائه می دهند. با طراحی آیرودینامیکی، فن چشمگیر جریان هوای قدرتمندی تا 52.9 CFM و فشار هوای قوی تا 1.75 میلی‌متر-H2O ایجاد می‌کند. با کولر آبی SOHO 240، دو فن با رنگ مطابقت دارند، در حالی که SOHO 360 (در حال حاضر فقط در Dusk Edition موجود است) دارای سه فن است. فن های SOHO AR نیز به صورت جداگانه برای خرید در دسترس هستند و زیبایی تمیز و کاملی را به شما می دهند.

قیمت و در دسترس بودن

  • SOHO 240 Dusk، SOHO 240 Dawn و SOHO 360 Dusk به ترتیب از 110.95 پوند / 120.95 یورو، 115.95 پوند / 125.95 یورو و 155.95 پوند / 165.95 یورو شروع می شوند (قیمت ها ممکن است بسته به خرده فروشی متفاوت باشد).
  • SOHO 240 Dusk، SOHO 240 Dawn و SOHO 360 Dusk در بریتانیا، اروپا و ایالات متحده آمریکا قابل سفارش هستند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

آکاسا، ارائه دهنده پیشرو راه حل های خنک کننده فعال، آخرین کولرهای آبی AIO خود را در مجموعه SOHO راه اندازی کرده است. این خنک‌کننده‌ها دارای نورپردازی RGB آدرس‌پذیر و فن‌های ممتاز SOHO AR هستند تا رایانه شما را روشن کرده و بهترین ویژگی‌های آن را برجسته کنند. خنک کننده با آخرین پردازنده های LGA 1700 اینتل (به عنوان مثال Intel Core i9 12900K) و پردازنده های AM4 از AMD (مانند AMD Ryzen 9 5900X) سازگار است.زیبایی منحصر به فرد خود را با استفاده از نسخه های Dusk Black یا Dawn White کولر آبی SOHO 240 AIO آکاسا ایجاد کنید. طراحی شیک و تمیز پایه‌ای ایده‌آل برای ساختی مخفیانه ایجاد می‌کند یا از فن‌های SOHO AR12 با عملکرد بالا (شامل) برای اضافه کردن رنگ‌ها و برجسته‌سازی‌ها استفاده کنید. با بیش از 16 میلیون ترکیب رنگ، aRGB می تواند ساخت شما را زنده کند. این چراغ ها با تمامی نرم افزارهای RGB اصلی مانند Gigabyte RGB Fusion، MSI Mystic Light، ASUS AURA، ASRock Polychrome و Razer Chroma RGB سازگار هستند. یک کنترلر مفید در بسته گنجانده شده است که می توان از آن برای همگام سازی افکت های نورپردازی با یکدیگر استفاده کرد.

پمپ هیت سینک حاوی یک پایه مسی با پره های خنک کننده با چگالی بالا است که دارای سطح بیشتری برای جریان مایع خنک کننده است که باعث بهبود اتلاف گرمای خنک کننده مایع AIO می شود. یک موتور سه فاز بادوام پمپ را به حرکت در می آورد که در عین حفظ جریان بالای مایع خنک کننده، مقدار کمی تلاطم ایجاد می کند که منجر به پمپی صاف، بی صدا و قدرتمند می شود. بلبرینگ ها و درزگیرهای بادوام از نشتی جلوگیری می کنند و کل سیستم را آب بندی می کنند و به شما امکان می دهند بر روی مسائل مهم تری تمرکز کنید. همه چیز امکان پذیر می شود، از بازی گرفته تا پخش جریانی، از ویرایش ویدیو تا رندر سه بعدی با خنک کننده مایع نهایی AIO.