آخرین تریلر Immortals of Aveum جزئیات بازی و داستان را بررسی می کند

افزایش
با این حال، همه جادوها مخرب نیستند. سحر و جادو بخشی از زندگی در Aveum است و در فناوری و دنیای اطراف شما تعبیه شده است. این شامل نحوه تعامل شما با جهان است. Augments جادوهایی هستند که به شما این امکان را می دهند. بر فراز روزنه های عریض پرواز کنید، مسافت های زیادی را جهش کنید و قسمت های خراب زمین را در سفر خود بازیابی کنید.

این فقط خراش دادن سطح است. تقویت‌ها به شما این امکان را می‌دهند که اجسام را جابجا کنید، محیط را تغییر شکل دهید تا از شکاف‌ها بالا برید، و پازل‌هایی را حل کنید که راه شما را مسدود می‌کنند یا اسرار را در آن پنهان می‌کنند. و هنگامی که نیاز به تقویت دفاعی دارید، می توانید یک سپر جادویی را احضار کنید تا از خود محافظت کنید و در عین حال آتش را از طریق آن منعکس کنید.

مکان ها
در طول مدت اقامت خود در Aveum به مکان‌های زیادی سفر خواهید کرد و دوازده بیوم منحصر به فرد در سراسر جهان را کاوش خواهید کرد. شما به سرعت متوجه خواهید شد که در حال ورود به دنیای بزرگتر هستید. Immortals of Aveum میزبان سه مرکز شلوغ است که می‌توانید با مردم محلی چت کنید، مأموریت‌ها را آغاز کنید یا تجهیزات خود را در Forge اصلاح کنید.

لوسیوم قوی است، اما قدرت راشارن هر روز قوی‌تر می‌شود. اکنون بر عهده Jak و Immortals است که نه تنها خانه خود، بلکه خانه همه آزادگان Aveum را نجات دهند. در کنار جنگجویان جسور مانند دوین و زندارا به رهبری گراند مگنوس کرکان بجنگید، با شخصیت‌هایی با برنامه‌ها و اهداف خاص خود ملاقات کنید و به یک جاودانه تبدیل شوید.

اگر می‌خواهید درباره شخصیت‌ها و داستان بیشتر بدانید، حتماً مراقب وبلاگ آینده ما باشید که در کنار پانل ما در کامیک کان سن دیگو نیز منتشر خواهد شد! برای اطلاعات بیشتر در مورد Immortals of Aveum، حتما از کانال یوتیوب ما دیدن کنید، وبلاگ های دیگر ما را بررسی کنید و به انجمن Discord ما بپیوندید تا با دیگران در مورد بازی چت کنید. و اگر می خواهید همین الان بیشتر بدانید، ادامه مطلب را بخوانید. استودیو Ascendant وبلاگی که هر آنچه را که باید در مورد گیم پلی IoA بدانید را به شما می گوید!

البته، با این حال، از آزمایش کردن منع نخواهید شد. شما می توانید به راحتی با مراجعه به یک فورج امتیاز استعداد خود را با هزینه ای دوباره تخصیص دهید. در این فورج ها است که می توانید صدها آیتم منحصر به فرد بازی را نیز خریداری و ارتقا دهید.

پیش رفتن
علاوه بر اینکه می‌توانید مهرهای خود را بهبود ببخشید، بسیاری از مسیرهای پیشرفت دیگر را نیز در Immortals of Aveum خواهید یافت. این بازی 25 طلسم و بیش از 80 استعداد برای باز کردن قفل درخت استعداد شما ارائه می دهد. هر شاخه از درخت در درجه اول بر یکی از سه رنگ جادو تمرکز می کند، اما شما را تشویق می کند تا هر سه رنگ را آزمایش کنید، و به شما امکان می دهد سبک بازی خود را تخصصی یا تعمیم دهید.

این شامل مهر و موم ها، توتم ها، حلقه ها و بریس هایی است که می توانید تجهیز کنید. هر یک از آنها ویژگی های منحصر به فردی دارند که آمار شما را افزایش می دهد، بنابراین تجهیز تجهیزات مناسب می تواند تفاوت بزرگی در راندمان ساخت و قدرت کلی شما ایجاد کند. حتماً ترکیب‌های مختلف را آزمایش کنید تا به شما کمک کند تا هر طور که می‌خواهید تهاجمی، دفاعی یا همه‌کاره شوید. تجهیزات و استعدادهای شما به شما این امکان را می دهد که جادوی خود را با سبک بازی خود تنظیم کنید.

شعبده بازي
همه جادوهای Aveum را می توان به سه شکل تقطیر کرد: جادوی نیروی آبی، جادوی آشوب قرمز و جادوی زندگی سبز. هر کدام به روش خاص خود استفاده می شود و عملکرد متفاوتی دارد. اگرچه اکثر مگنی ها فقط می توانند یک رنگ جادویی را کنترل کنند، Triarchs می توانند هر سه رنگ را مهار کنند، اگرچه به همین دلیل بسیار نادرتر هستند. جک یکی از این مگنوس هاست که به او اجازه می دهد تا از هر سه نوع جادو استفاده کند.

همانطور که در داستان Immortals of Aveum ماجراجویی می کنید، به مهرها، آیتم ها و طلسم های زیادی دسترسی خواهید داشت که به شما امکان آزمایش و ایجاد یک بازی منحصر به فرد را می دهد. چه بخواهید یک حرفه ای باشید یا در یک رنگ جادو تخصص داشته باشید، هیچ راه اشتباهی برای بازی وجود ندارد.

ماهرترین Magni از جادوی خود به صورت استراتژیک برای بهترین اثر استفاده می کند. از طلسم‌های مختلفی می‌توان در ترکیب‌ها استفاده کرد، مانند روشن کردن لمپت‌های جادویی سبز با ماژیک قرمز، و اشکال خاصی از جادو در برابر دشمنان خاص مؤثرتر هستند. به عنوان یک قاعده کلی، اگر دشمنی را می بینید که توسط یک نوع خاص از جادو قدرت و محافظت می شود، به یاد داشته باشید که جادویی را که با آن حمله می کنید مطابقت دهید تا دفاع او را از بین ببرید.

با ترکیب سه رنگ سحر و جادو، قدرت کامل آنها را در پرتوی از نابودی خالص مهار می کنید. از آن برای یکسان کردن لژیون های دشمنان با زمین یا سوزاندن حتی قوی ترین دشمنان استفاده کنید.

Immortals of Aveum در 22 آگوست 2023 منتشر می شود. همین امروز برای بازی روی Xbox Series X|S، PlayStation 5 و رایانه شخصی از طریق EA App، Steam و فروشگاه Epic Games پیش خرید کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

طلسم های کنترل
هنگامی که جادو در یک توتم مهار می شود، یک شی با قدرت مناسب برای یکی از سه رنگ جادو، شما می توانید هم جهان و هم دشمنان خود را به روش های کاملاً جدیدی دستکاری کنید.

با استفاده از طلسم‌های کنترلی، می‌توانید دشمنان و اشیاء را با لیمپت‌ها کند کنید، آنها را با شلاق نزدیک‌تر کنید و حتی با یک پرتو دقیق از هدف Disrupt دشمنان را بیهوش کنید.

اعتصابات
طلسم های ضربه حمله اصلی شما هستند و هر رنگ جادویی دارای 3 طلسم ضربه ای است که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. حملات خود را با طلسم های Fury و Control خود ترکیب کنید تا ترکیبات مرگبار ایجاد کنید.
طلسم اعتصاب قرمز

  • Breachfire چندین انفجار گسترده جادویی ایجاد می کند، Burstfire یک گلوله توپ را پرتاب می کند که پس از طی مسافت کوتاهی منفجر می شود، و Fragfire یک انفجار گسترده آزاد می کند که دشمنان را در فاصله نزدیک بیهوش می کند (یا آنها را به حالت شناور می فرستد).

طلسم اعتصاب آبی

  • Shrikebolt پیچ‌های دوربرد را با دقت شلیک می‌کند، Arclight تیری را شلیک می‌کند که تمام دشمنان را در مسیر خود سوراخ می‌کند، و Javelin نیزه‌ای دوربرد را آزاد می‌کند که می‌توانید آن را شارژ کنید تا آسیب بیشتری وارد کنید.

طلسم اعتصاب سبز

  • Seekershards رگبار موشک‌های خانگی کوچکی را پرتاب می‌کند که اهداف را ردیابی می‌کند، Stormshards ازدحام پرتابه‌های خانگی را پرتاب می‌کند، اگر شما مایل به فدا کردن دقت هستید، ایده‌آل برای بازی‌های دویدن و تفنگ هستند، و Maelstrom به سرعت رگباری شلیک می‌کند که با شلیک مداوم دقیق‌تر و دقیق‌تر می‌شود. سرعت حرکت شما را در این فرآیند کاهش می دهد.

خشم

Furies از نظر قدرت یک پله بالاتر از سیگل شما هستند و یک حمله سخت را ارائه می دهند. این طلسم‌ها می‌توانند ویرانگر باشند، اما استفاده از آنها به Fury Mana نیاز دارد، منبعی محدود (اما قابل تجدید) که این حملات را تقویت می‌کند.

Fury Mana اغلب توسط کریستال‌های Mana که از سینه‌ها یا از دشمنان در حین مبارزه بیرون می‌افتد بازسازی می‌شود، اما این تنها گزینه شما نیست. بسته به اینکه چگونه پیشرفت درخت مهارت خود را مقیاس بندی می کنید، ممکن است راه های دیگری نیز برای بازیابی این منبع جادویی پیدا کنید، مانند تولید مجدد مانا در طول زمان زمانی که شما کم می شوید.

در Immortals of Aveum، شما در نقش جک بازی می‌کنید، مگنوسی بعید که پتانسیل جدید او را در میانه Everwar پیدا کرده است، درگیری بی‌پایان بشریت برای کنترل جادو. اکنون زمان آن فرا رسیده است که تمام کارهایی که می تواند انجام دهد را بیاموزید. جادوی خود را با مهرها و طلسم ها به کار ببرید، وسایل خود را با ابزار و درختان مهارت بسازید و برای کشف اسرار Aveum و نجات قلمروها بجنگید.

طلسم سلطه
وقتی همه چیز شکست بخورد، شما نمی توانید. همانطور که در نبردهای Everwar مبارزه می کنید، حمله نهایی شما، یک طلسم Dominion معروف به Immolate، شارژ می شود.

کلمات اختصاری

ابزار اصلی هر مگنوس Sigil است. Sigils به شما این امکان را می دهد که تمرکز کنید و جادوی خود را در حملات قدرتمند کنترل کنید.

برای هر رنگ سحر و جادو، سیگل های منحصر به فرد و سه تنوع مختلف از هر سیگل در آن رنگ ها وجود دارد. این گونه ها بر اساس نوع طلسم، سرعت شلیک، آسیب، برد و ظرفیت مهمات متفاوت عمل می کنند. با این حال، به طور کلی، هر رنگ جادویی مربوط به یک سبک مبارزه خاص است:

  • قرمز Sigils – اینها برای نبردهای نزدیک و حملات انفجاری مناسب هستند
  • Blue Sigils – جادوهای مبتنی بر رعد و برق که دامنه طولانی را برای آسیب رساندن به دقت گسترش می دهند
  • Green Sigils – سلاح های آتش سریع ایده آل برای نبرد متحرک

در Aveum، انواع مختلفی از مهر و موم ها را پیدا خواهید کرد تا جادوی خود را با سبک بازی خود تطبیق دهید. در هر زمان می توانید آزادانه انواع مختلف را تجهیز کرده و امتحان کنید تا ویژگی های منحصر به فرد آنها را آزمایش کنید و تعیین کنید که کدام یک برای مبارزه در حال حاضر بهترین است. هر مهر و موم همچنین می تواند در Forge ارتقا یابد، بنابراین اگر یکی را پیدا کردید که واقعاً دوست دارید یا می خواهید تقویت کنید، می توانید این کار را در طول سفر خود انجام دهید.

اما Aveum همچنین خانه فضای وسیعی از بیابان، مناظر پر جنب و جوش، اعماق ناشناخته و خرابه های باستانی از زمان صلح و جنگ است. هر یک از آنها می تواند پر از خطر باشد، از سپاه رشانی تا جانورانی که همیشه در حال پرسه زدن هستند.

بین همه چیز زخم است، خلأ بی شکل و رو به رشدی که زمین را تقسیم می کند و مدام تهدید به مصرف بیشتر می کند. راز بزرگی پیرامون وجود این اعماق وسیع وجود دارد، اما قریب الوقوع ترین تهدید فراتر از آن است.

اگرچه Order of the Immortals در کنار لوسیوم می‌جنگند، اما در طرف دیگر طاعون، Rasharn، پادشاهی بزرگ و مرفه و دشمن لوسیوم قرار دارد. این ملت توسط ساندرک ظالم اداره می شود و تحت حکومت او، لشکریان راشارن در سراسر جهان لشکر کشی کردند و همه کسانی را که در راه آنها ایستاده بودند را تسخیر و نابود کردند.

تحریریه Techpowerup